امروز:
چهارشنبه - 6 تير - 1403
ساعت :

استقلال ملاثانی؛ نماینده خوزستان در لیگ دسته اول فوتبال/ واگذاری امتیاز شاهین به خلیج فارس ماهشهر قطعی شد

 

بازیکن تیم فوتبال استقلال ملاثانی گفت: تا مطالبات‌مان پرداخت نشود، نه تمرین می‌کنیم نه مقابل دریابابل در هفته نهم حاضر خواهیم شد.

 

به گزارش حبیب خبر، "مهدی داغر" در گفت‌وگو با ایسنا درباره اعتصاب بازیکنان این تیم به دلیل تداوم مشکلات مالی و پرداخت نشدن مطالبات، اظهار کرد: سؤال من از مسوولان خوزستان این است که چرا از تیم‌های مردمی حمایت نمی‌کنند؟ واقعاً مشخص نیست چرا مسوولان دوست ندارند تیم استقلال ملاثانی جان بگیرد و به نتیجه برسد. شاید دوست ندارند استقلال ملاثانی به نتیجه برسد که بر تیم‌های دیگر خوزستان سایه بیفکند.

 

وی ادامه داد: استقلال ملاثانی نسبت به سایر تیم‌های استان حتی در لیگ برتر از نظر نتیجه‌گیری، همدلی، غیرت و انسجام تیمی، بیشتر بازتاب دارد و مسلما تیم‌هایی که همیشه موفق هستند مورد بی‌مهری و بی‌توجهی قرار می‌گیرند.

مگر می‌شود تیمی با این همه مهره بومی، فوتبال زیبا و نتایج خوب اصلا حمایت نشود.

در فصل جاری لیگ برتر تاکنون یک مسوول خوزستانی هم در تمرینات ما حاضر نشده است تا به ما خسته نباشید بگوید، چه برسد به حمایت.

 

این بازیکن تیم فوتبال استقلال ملاثانی خاطرنشان کرد: مگر می‌شود مسئولان استان از بازیکنان بومی خود حمایت نکنند. قانون فوتبال می‌گوید سرمربی تیم باید به فکر مسائل فنی باشد اما آقای اشکش سرمربی استقلال ملاثانی به فکر هتل، لباس، آب و محل اقامت بازیکنان است و مطمئنا در هیچ بازی نمی‌تواند با تمرکز کنار خط بایستد.

البته امسال آقای علاقبند به عنوان مدیرعامل باشگاه برای تیم هزینه می‌کند اما او هم تا حدی می‌تواند از تیم حمایت داشته باشد و باید دیگر مسئولان استانی نیز پای کار بیایند زیرا مسئولان باشگاه استقلال ملاثانی تنها هستند.

 

وی در پاسخ به این سوال که آیا بازیکنان به تمرینات برمی‌گردند؟ گفت: در آخرین جلسه‌ای که با آقای حمیدی داشتیم به نتیجه‌ای نرسیدیم.

روز سه‌شنبه هفته جاری با دریابابل بازی داریم و مگر می‌شود در حالی که در زمین خودمان بازی داریم و بهترین شرایط برای رسیدن به صدر جدول است مسوولان به ما توجهی نداشته باشند تا در نهایت بازیکنان دست به اعتصاب بزنند.

به نظر من مسئولان شرایط استقلال ملاثانی را می‌بینند اما نمی‌دانم چرا هیچ اقدامی برای حل مشکلات این تیم ندارند.

باور کنید حمایت از استقلال ملاثانی اصلا کار سختی نیست و اگر مسوولان بخواهند می‌توانند خیلی سریع مشکلات ما را برطرف کنند اما مشخص نیست که چرا کاری نمی‌کنند.

 

داغر ادامه داد: بازیکن تا حدی صبر می‌کند و می‌تواند بدون دریافت دستمزد بازی کند اما باور کنید فشار زندگی زیاد است و برخی از بازیکنان مان حتی پول پرداخت اجاره خانه‌شان را ندارند و این بازیکن چگونه می‌تواند بدون پول به کار خود ادامه دهد و بعد می‌گویند یک بازیکن میلیاردی دستمزد می‌گیرد.

 

وی در پاسخ به این سوال که آیا در مقابل دریابابل حاضر به بازی می‌شوید؟ گفت: ما بازیکنان پشت هم هستیم و نکته مثبت استقلال ملاثانی همین است و اکنون هم‌قسم شده‌ایم تا مسوولان استانی از تیم حمایت نکنند و مطالبات مان پرداخت نشود، تمرین نکنیم و تا الان هم تصمیمی برای بازی مقابل دریابابل نداریم زیرا در حال حاضر آرامش لازم را نداریم و تا وقتی این آرامش نباشد نمی‌توانیم عملکرد خوبی در زمین داشته باشیم.

 

مدافع تیم فوتبال استقلال ملاثانی خاطرنشان کرد: امسال یک پرداختی ناچیز آن هم به برخی از بازیکنان داشته‌اند که اگر مبلغ آن را بگویم خنده‌تان می‌گیرد.

باید تمام اعضای تیم پول دریافت کنند زیرا ما یک خانواده هستیم و اگر قرار است پرداختی صورت بگیرد باید به مساوات باشد.

من فصل گذشته در تیم قشقایی شیراز بازی می‌کردم که عنوان می‌شد قشقایی در استانش غریب است ولی به استقلال ملاثانی که آمدم متوجه شدم این تیم خیلی غریب‌تر است، آن هم در حالی که در استانی غنی قرار دارد و این خیلی درد است.

 

حبیب خبر: آیا مسوولان مربوط با خواندن صحبت های این مدافع استقلال ملاثانی، حرفی هم برای گفتن دارند؟

البته اگر حرفی داشتند که این تیم را تاکنون از زیر پونز نگاه و توجه خود بیرون آورده بودند!

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید