امروز:
چهارشنبه - 19 ارديبهشت - 1403
ساعت :

گل‌گهر در مسجدسلیمان، نفت را تحقیر کرد

تیم فوتبال گل گهر سیرجان با پیروزی برابر نفت مسجدسلیمان با استقلال به صدر جدول رده بندی لیگ برتر صعود کرد.

 

به گزارش حبیب خبر از مهر، در یکی از دیدارهای هفته هشتم لیگ برتر شامگاه امروز تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در ورزشگاه شهید بهنام محمدی میزبان گل گهر سیرجان بود که در پایان ۵ بر صفر مغلوب این تیم شد. 

 

امیر شمیم(۲۱)، علی اصغر عاشوری(۶۸)، محمد خدابنده لو(۶۶ و ۶۷) و کی روش استنلی(۹۰) در این دیدار برای شاگردان امیر قلعه نویی گل زدند. 

 

گل گهر که یکی از مدعیان بالانشین لیگ برتر در این فصل است، با پیروزی برابر نفت مسجدسلیمان ۱۵ امتیازی شد و هم امتیاز با استقلال به خاطر تفاضل گل گهر صدرنشین شد. 

 

البته امیر قلعه نویی برای تعیین تکلیف صدرنشینی تیمش باید منتظر باید دیدار تیم های سپاهان و پرسپولیس باشد که نیمه اول این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید. 

حبیب خبر: نفت مسجدسلیمان در دو بازی با نساجی و گل گهر تعداد ۹ گل خورد که نوش جانش باد!

این تیم که در کارهای فردی و گروهی بسیار پر اشتباه، بی رمق و بی انگیزه در برابر حریفان ظاهر شده است مستحق بازی در لیگ برتر نیست و ای کاش تیم لیگ یکی استقلال ملاثانی که ۲۶ بازی شکست نخورده است، جای نفت مسجدسلیمان بود و از این شکست های مفتضانه جلوگیری می کرد!

شاگردان رضا مهاجری که انگاری هفته به هفته در ارایه کارهای فردی و گروهی(تکنیک و تاکتیک) بدتر می شوند راه ورود به منطقه هجدهم قدم حریف را نمی دانند!

معلوم نیست سرمربی نفت در این مدت چه شیوه هایی برای پبروزی برابر حریفان به شاگردانش یاد داده که حتا یک پاس معمولی را هم بلد نیستند!

نگارنده معتقد است نفت بهتر است از ادامه رقابت ها خود را کنار بکشد و بیش از این آبروی شهر اولین ها را- که سال های سال فقط با بازیکنان بومی اش بسیاری از تیم های مطرح کشور را در همین مسجدسلیمان شکست داده است- نبرد! 

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید