امروز:
پنجشنبه - 14 تير - 1403
ساعت :

سه بازیکن تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان برابر فجر سپاسی شیراز غایب هستند

 سه بازیکن این تیم به دلیل محرومیت و مصدومیت دیدار برابر فجر سپاسی شیراز را از دست دادند به ویژه نبود ریکانی گلزن آبادانی که سبب خوش حالی تیم فجر سپاسی شده است.

به گزارش حبیب خبر، مدیر تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان روز پنجشنبه به ایرنا گفت: فردا در دیداری حساس و دشوار میهمان تیم فجر سپاسی شیراز هستیم ولی برای کسب امتیاز در این دیدار امیدواریم.

 

بهنام سراج افزود: طالب ریکانی بازیکن با تجربه و تاثیرگذار صنعت‌نفت که در دیدار قبلی کارت زرد از داور دریافت کرد به دلیل محرومیت این بازی را از دست داد و یکی از غایبین مهم ما برابر فجر سپاسی شیراز خواهد بود.

 

مدیر تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان گفت: امید حامدی‌فر هافبک دفاعی تیم نیز به دلیل مصدومیت توانایی قرار گرفتن در ترکیب تیم را ندارد و دومین بازیکن غایب ما در این بازی است.

 

سراج بیان کرد: احمد اهل شاخه مدافع میانی تیم صنعت‌نفت نیز سومین بازیکن غایب ما است که به دلیل مصدومیت تیم را در شیراز همراهی نخواهد کرد.

 

وی افزود: خوش بختانه در تیم بازیکنان جوان و آینده داری حضور دارند که می‌توانند جای خالی غایبان تیم را پر کنند و فردا این فرصت به آنها داده خواهد شد.

 

مدیر تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان بیان کرد: کسب امتیاز برابر فجر سپاسی شیراز برای ما بسیار مهم است زیرا برای صعود در جدول نیاز به امتیاز داریم.

 

تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان فردا از هفته هجدهم لیگ برتر میهمان فجر سپاسی شیراز است.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید