امروز:
دوشنبه - 31 ارديبهشت - 1403
ساعت :

 

تيم هيات همگاني ايذه با شکست آساره اندیمشک به مقام قهرمانی مسابقات ميني فوتبال بانوان خوزستان رسید.

به گزارش حبیب خبر، مسوول روابط عمومی کمیته مینی فوتبال خوزستان گفت: نخستین دوره مسابقات لیگ مینی فوتبال بانوان به میزبانی شهر اهواز  در ورزشگاه تختی برگزار شد و هیات همگانی ایذه مقام قهرمانی را از آن خود کرد.

محمود بهرامی افزود: در این دوره از مسابقات- که با حضور ۷ تیم از خوزستان (هیات همگانی ایذه، نوین تاکتیک اندیمشک، آراد اهواز، پیکان هفتکل، اتحاد گتوند، آساره اندیمشک، جاوید بندر امام) در دو گروه سه و چهار تیمی در ورزشگاه تختی اهواز برگزار شد-از هر گروه دو تیم به مرحله بعد راه یافتند.

او گفت: تیم های هیات همگانی ایذه و آساره اندیمشک با شکست اتحاد گتوند و جاوید بندرامام به فینال مسابقات راه یافتند که در نهایت هیات همگانی ایذه در ضربات پنالتی تیم آساره اندیمشک را شکست داد و به مقام قهرمانی رسید.

 در دیدار رده بندی هم تیم اتحاد گتوند با شکست تیم جاوید بندر امام، مقام سوم را کسب کرد.

او اظهار کرد: در این دوره از مسابقات تعداد ۱۲۶ نفر در قالب ۷ تیم شرکت کردند و به تیم‌های برتر لوح و کاپ قهرمانی اهدا شد.

بهرامی بهترین بازیکن را کیمیا کریمی نیا از اتحاد گتوند، بهترین دروازه بان مریم چاردوری از آساره اندیمشک، بهترین گلزن، گل افسون مهمدی با ۹ گل زده از ایذه و تیم اخلاق و ارزشیابی خوب را آساره اندیمشک معرفی کرد.

در ادامه مسول کمیته مینی فوتبال خوزستان در سخنانی گفت: کم تر از یک سال است کمیته مینی فوتبال شکل گرفته که خوش بختانه توانسته ایم چندین دوره مسابقات مختلف در شهرستان‌های خوزستان برگزار کنیم که از جمله می توان به مسابقات مینی فوتبال قهرمانی استان آقایان در اهواز، مسابقات مینی فوتبال کارکنان دولت، چندین دوره مسابقات رده‌های سنی مختلف در شهرستان‌های خوزستان و مسابقات مینی فوتبال قهرمانی استان بانوان در شهر اهواز اشاره کرد که با استقبال خوب ورزش دوستان و مینی  فوتبالیست‌های خانم روبه رو شد.

علی شریفات افزود: امید است در آینده بتوانیم مسابقات بانوان را در تمامی شهرستان‌های خوزستان برگزار کنیم چرا که این رشته مفرح مورد استقبال زیادی قرار گرفته است.

همچنین در برنامه های پیش رو مسابقات پیشکسوتان بالای ۴۰ سال و اعزام تیم های برتر به مسابقات کشوری را- که در اسفندماه در تهران برگزار می شود- می توان نام برد.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید