امروز:
پنجشنبه - 14 تير - 1403
ساعت :

صنعت‌نفت آبادان برابر گلگهر سیرجان متوقف شد

 

 تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان از هفته پنجم مسابقات لیگ برتر برابر میهمانش گلگهر سیرجان تن به تساوی خانگی بدون گل داد.

 

به گزارش حبیب خبر از ایرنا، این دیدار عصر پنحشنبه در ورزشگاه تختی آبادان برگزار شد که در پایان دو تیم به نتیجه مساوی بدون گل دست یافتند.

 

بازی با حملات تیم صنعت‌نفت آبادان آغاز شد و طالب ریکانی و حکیم نصاری در میانه میدان کار را برای هافبک‌های گلگهر سیرجان سخت کردند ولی حملات شاگردان علیرضا منصوریان چندان خطرآفرین نبود.

 

بازیکنان گلگهر سیرجان رفته رفته بازی را در اختیار گرفتند و با بردن توپ به جناح های زمین سعی در فشار آوردن به روی دروازه میزبان خود را داشتند ولی مدافعان نفت تمامی حملات میهمان سیرجانی خود را خنثی کردند.

 

در دقیقه ۲۷ گلگهر روی خطای هند محمد طیبی صاحب یک پنالتی شد تا بهترین موقعیت بازی برای این تیم بدست بیاید ولی ضربه مرتضی تبریزی با واکنش بسیار خوب احمد گوهری دفع شد.

 

در دقایق پایانی نیمه اول تیم صنعت‌نفت حاکم مطلق میدان شد و دو موقعیت صددرصد گلزنی را از دست داد تا بازی در نیمه اول بدون گل به پایان برسد.

 

با شروع نیمه دوم تیم گلگهر با دو تعویض سعی در کنترل بازی داشت ولی نفتی‌ها به رغم داشتن بازیکنان کم تجربه‌تر بازی را در این نیمه بهتر آغاز کردند و در میانه میدان توپ را در اختیار داشتند.

 

در این نیمه بازی بسیار جاندار و هیجانی دنبال شد و دو تیم بدنبال روزنه‌ای برای باز کردن دروازه یکدیگر بودند ولی درخشش خط دفاعی هر ۲ تیم این اجازه را نداد.

 

در دقایق پایانی هر دو تیم صاحب موقعیت‌های خوب گلزنی شدند که دروازه‌بان صنعت‌نفت و مدافع گلگهر اجازه ورود توپ به دروازه‌ها را ندادند.

 

جواد رحیم‌زاده به کمک محمدرضا منصوری و جلیل شعرانی قضاوت این دیدار را بر عهده داشتند.

 

امید خالدی از تیم نفت آبادان و علی اصغر عاشوری از گلگهر سیرجان در این دیدار با کارت زرد داور جریمه شدند.

 

صنعت‌نفت آبادان در این دیدار با ترکیب احمد گوهری، محمد بختیاری، محمد طیبی، میثم تهیدست، مهدی حنفی، امید حامدی‌فر، امیرحسین فرهادی(۶۶- محمدرضا غبیشاوی)، طالب ریکانی(۸۹- احمد شریعت‌زاده)، شروین بزرگ(۸۹- علی امیری)، امید خالدی و حکیم نصاری(۶۶- محمد حسین زواری) به میدان رفت.

 

گلگهر سیرجان نیز با ترکیب محسن فروزان، محمدرضا خانزاده، آرمین سهرابیان، میلاد زکی پور(۸۲-شایان مصلح) ، بهنام برزای(۴۶- سعید صادقی)، امین پورعلی، علیرضا علیزاده، مرتضی تبریزی(۹۲- مهران گلزاری)، مهدی تیکدری(۶۲- محمد آقاجان پور)، فرشید باقری(۴۶- علی اصغر عاشوری) و رضا شکاری وارد بازی شد.

 

تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان با این تساوی چهار امتیازی شد و به رده دوازدهم جدول رده بندی مسابقات لیگ برتر صعود کرد.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید