امروز:
شنبه - 8 ارديبهشت - 1403
ساعت :

 
اشد مجازات برای مجتبی حسینی در نظر گرفته شود

 معاون حقوقی باشگاه نفت مسجدسلیمان با بیان اینکه دقایقی پیش عکس آقای حسینی با لوگوی باشگاه ذوب آهن در فضای مجازی منتشر شد، گفت: از کمیته انضباطی و کمیته وضعیت، انتظار اشد مجازات در قبال مجتبی حسینی را داریم.

به گزارش حبیب خبر، "غلامرضا زمان‌پور" در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: دقایقی پیش عکس آقای حسینی با لوگوی باشگاه ذوب آهن در فضای مجازی منتشر شد که باشگاه نفت از او و دستیارانش برای ترک یک باره تمرینات و عدم پایبندی به تعهد خود با باشگاه شکایت خواهد کرد و از کمیته انضباطی و کمیته وضعیت انتظار اشد مجازات را داریم زیرا این گونه اعمال باعث بی اعتباری قراردادهای باشگاه‌ها می شود.

وی بیان کرد: همچنین به افراد سابق باشگاه که با حسینی قرارداد منعقد کردند، این انتقاد را وارد می دانم زیرا باید آن زمان، قرارداد بسیار محکم و حقوقی با حسینی بسته می شد. من آن زمان سمتی در باشگاه نداشتم و اواخر آذرماه سال جاری به باشگاه اضافه شدم و اجازه نخواهم داد به حق و حقوق باشگاه نفت که تیم فوتبال آن متعلق به هواداران و مردم شریف مسجدسلیمان است، خدشه وارد شود و باید افرادی که موجب ضرر و زیان معنوی و مادی به باشگاه نفت شده اند نیز پاسخگو باشند.

معاون حقوقی باشگاه نفت مسجدسلیمان گفت: این باشگاه و اموال آن بیت المال بوده و متعلق به مردم است. هدف اصلی و واقعی ورزش های جمعی به ویژه فوتبال نیز خوشحال کردن مردم است و ما نباید با عملکردمان موجب ناراحتی مردم شریف مسجدسلیمان و بختیاری های سراسر جهان که حامی تیم نفت هستند، شویم. به هر حال افراد امضا کننده قرارداد با مجتبی حسینی و مشاور حقوقی سابق نفت، باید پاسخگوی خسارات وارده باشند.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید