امروز:
شنبه - 8 ارديبهشت - 1403
ساعت :

حاشیه دیدار تیم‌های فوتبال فولاد و آلومینیوم اراک

 دیدار تیم‌های فوتبال فولاد خوزستان و آلومینیوم اراک از هفته چهارم لیگ برتر باشگاه‌های ایران عصر روز دوشنبه در ورزشگاه شهدای فولاد اهواز برگزار شد که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

به گزارش حبیب خبر به نقل از ایرنا در ترکیب تیم فولاد خوزستان نسبت به دیدار با گل گهر در هفته سوم مسابقات لیگ برتر، یک تغییر ایجاد شده بود و نکونام ترجیح داد به جای صابر حردانی از فرزاد جعفری استفاده کند.

فولاد خوزستان در سه دیدار فصل جدید لیگ برتر یک پیروزی برابر استقلال و ۲ مساوی مقابل ذوب‌آهن و گل‌گهر داشته و در دومین میزبانی فصل جدید به مصاف آلومینیوم رفت تا با برد این تیم، خود را در قامت یک مدعی نشان دهد، اما در سوی مقابل شاگردان رسول خطیبی نیز که تنها یک امتیاز داشتند، نمی‌خواستند در اهواز بازنده باشند و برای رسیدن به امتیاز تلاش کردند.

با وجود بارندگی روز گذشته اهواز اما چمن ورزشگاه فولاد از کیفیت بسیار خوبی برخوردار بود.

در این بازی ایوب والی کاپیتان فولادی به دلیل مصدومیت غایب بود؛ همچنین حسین کعبی مربی فولادیها از جایگاه تماشاگران نظاره گر بازی بود.

بازیکنان ۲ تیم به هنگام ورود به زمین به دلیل شیوع کرونا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی با یکدیگر دست ندادند؛ همچنین با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی عکس دسته جمعی گرفتند.

سکوهای ورزشگاه شهدای فولاد اهواز خالی از تماشاگر بود. پرچم تیم فولاد روی جایگاه تماشاگران نصب شده بود. تمام موارد پروتکل‌های بهداشتی از سوی مسئولان برگزاری مسابقه به خوبی رعایت شد. 

بازیکنان و کادر فنی ۲ تیم به هنگام ورود به زمین از تونل ضدعفونی کننده عبور کردند. همچنین بازیکنان ذخیره هر ۲ تیم با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و در حالی که از ماسک استفاده می‌کردند، در جایگاه تماشاگران مستقر بودند.

هیچ یک از ۲ تیم برای این مسابقه بازیکن محروم نداشتند اما با این وجود محمد ایران‌پوریان، مدافع راست باتجربه آلومینیوم به دلیل آسیب دیدگی در فهرست تیمش مقابل فولاد قرار نگرفت.

اسماعیل شریفات بازیکن آلومینیوم که سابقه بازی در فولاد را دارد پیش از این دیدار مصدومیت جزیی داشت اما در نهایت به ترکیب آلومینیوم رسید، همچنین محمد علی‌نژاد با رفع محرومیت در جمع نفرات اصلی آلومینیوم قرار گرفت.

در اواخر نیمه اول بازی و در حالی که آلومینیوم در حال تدارک حمله بود، داور ۱۰ ثانیه زودتر از پایان وقت اضافه، سوت پایان نیمه اول را زد که این اتفاق با اعتراض بازیکنان آلومینیوم همراه بود.

در نیمه دوم، نیمکت هر ۲ تیم بارها به تصمیم داور معترض شدند که داور به کادر فنی هر ۲ تیم تذکر داد.

پاتوسی بازیکن فولاد، در این دیدار از دقیقه ۸۰ وارد میدان شد .

در دقیقه ۸۴ پورحمیدی سنگربان آلومینیوم ضربه ایستگاهی پاتوسی از پشت محوطه جریمه را به زیبایی از کنج دروازه بیرون کشید و راهی کرنر کرد.

در دقیقه ۹۳ شوت پشت محوطه ربیع‌خواه به سمت دروازه فولاد شلیک شد که با فاصله اندک از کناره دروازه به بیرون رفت همچنین در دقیقه ۹۴ پورحمیدی بازهم با یک واکنش عالی دروازه آلومینیوم را نجات داد.

اسماعیل شریفات، شاهین توکلی و محمد علی نژاد سه بازیکن آلومینیوم اراک و صابر حردانی بازیکن فولاد از داور بازی کارت زرد دریافت کردند.

بازیکنان و کادر فنی تیم فولاد خوزستان از کسب این تساوی بسیار ناراحت شده و سریع به رختکن رفتند. 

تیم فولاد خوزستان با این تساوی ۶ امتیازی شد و در مکان چهارم جدول رده بندی قرار گرفت.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید