امروز:
جمعه - 10 فروردين - 1403
ساعت :

استوکس

استوکس برای تنها ۶۵ دقیقه حضور در پرسپوولیس مبلغی بیشتر از ۴ میلیارد تومان دریافت کرد.

به گزارش حبیب خبر به نقل از همشهری آنلاین یکی از فتوحات محمد حسین انصاری فرد در دوران مدیرتیش در پرسپولیس امضای قرارداد با آنتونی استوکس مهاجم پرحاشیه و سابق تراکتور بود. انصاری فرد که با اجرای یک شوآف وسط گفت و گوی تلویزیونی گوشی همراه خود را جواب داد تا خبر قطعی شدن انتقال استوکس را اعلام کند ۱۵۸ هزار دلار به این بازیکن پرداخت کرد تا مهاجم ایرلندی تنها با دو حضور کوتاه در ترکیب پرسپولیس بعد از ترک تمرینات این تیم قید حضور در ایران را بزند.

انصاری فرد که مدعی بود قرارداد استوکس یکی از محکم‌ترین قراردادهای تاریخ فوتبال ایران است از پیگیری شکایت باشگاه از این بازیکن خبر داد و اینکه سرخها حتما در این پرونده برنده خواهند شد و مهاجم ایرلندی نه تنها باید رقم دریافتی را بازگرداند بلکه غرامت هم باید بدهد.

حالا  بعد از گذشت نزدیک ۱۰ ماه از پیگیری گاف مدیریتی جناب انصاری فرد باشگاه پرسپولیس که دستش به جایی بند نبوده پرونده استوکس را مختومه اعلام کرده است تا به نوعی بازنده مطلق این ماجرا باشد. این خبری است که خبرگزاری مهر داده است. پرداختی بیش از ۴ میلیاردی تنها برای ۶۵ دقیقه بازی در پرسپولیس. دقیقه‌ای ۶۰ میلیون تومان.  کسی چه می‌داند شاید سال‌ها بعد دوباره محمدحسن انصاری‌فرد گزینه مدیرعاملی پرسپولیس شود و هوادار فراموش کار، دوباره فرش قرمز برای او پهن کند. 

هواداری که سال گذشته فراموش کرد او در اواسط دهه ۸۰ چطور پرسپولیس را از بازیکنان بنجل مسن سوریه‌ای و عراقی پرد کرد. پرسپولیس مدل انصاری فرد در سال ۸۴ شاید تنها  تیم تاریخ باشد که دو بازیکن سوریه ای ( طارق جبان و زیاد شعبو) را به صورت همزمان در ترکیب خود داشت.  بازیکنانی که مشخص نشد از چه کانالی به پرسپولیس وصل شدند و چطور از این تیم رفتند. اما در ذهن هوادار پرسپولیس تنها آوردن آری هان و دنیزلی بود که باقی مانده بود. اینکه چطور ظرف تنها چند ماه پای دو مربی خارجی به پرسپولیس باز شد و ظرف مدت کوتاهی هر دوی آنها را از دست داد شاید برای هواداران این تیم جای سوال نباشد. 

 

 آنتونی استوکس پس از کمتر از یک ماه حضور در پرسپولیس از این تیم جدا شد و پس از ترک سرخپوشان پایتخت، شیوع بیماری کرونا را علت عدم بازگشت خود به ایران عنوان کرد.

سرخپوشان پایتخت که در دوران مدیرعاملی محمدحسن انصاریفرد با مهاجم ایرلندی خود قرارداد ۲۵۰ هزار دلاری برای پنج‌ماه بسته بودند در هنگام عقد قرارداد با وی، ۱۵۸ هزار دلار پرداخت کردند اما استوکس تنها پس از ۶۵ دقیقه بازی برای این تیم تصمیم به ترک ناگهانی پرسپولیس گرفت.

باشگاه پرسپولیس تصمیم به شکایت از این بازیکن طبق قراردادش گرفت اما سرخ‌ها به جای مراجعه به فیفا، کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال را محل رسیدگی به شکایت احتمالی طرفین در نظر گرفته بودند.

استوکس نیز نه تنها پرداخت غرامت به پرسپولیس را نپذیرفت بلکه از طریق وکیل خود خواهان دریافت ۴۰ هزار دلار دیگر نیز شد.

حالا باشگاه پرسپولیس پس از گذشت نزدیک به ۹ ماه از این پرونده و تغییرات مدیریتی به وجود آمده در طول این مدت به این نتیجه رسیده که توان دریافت غرامت از استوکس را به طور قطعی ندارد و پرونده حقوقی وی را مختومه کرد تا به نوعی بازنده این پرونده با پرداختی میلیاردی به استوکس شود.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید