امروز:
شنبه - 1 ارديبهشت - 1403
ساعت :

بختیاری زاده: نفت یک بازی آبرومندانه ارائه داد/ تراکتوری ها به این سهمیه شدیداً نیاز داشتند

یک پیشکسوت فوتبال گفت: فاصله دو تیم تراکتور و نفت به هم نزدیک بود و نفت مسجدسلیمان یک بازی آبرومندانه ای را ارائه داد ولی اگر اعضای نفت قبل از بازی خبر جدایی تارتار را نمی شنیدند و اگر انگیزه داشتند می توانستد دربرابر تراکتور خیلی خطرناک تر باشند.

به گزارش حبیب خبر، سیاوش بختیاری زاده در گفت‌وگو با ایسنا درباره شکست نفت مسجدسلیمان مقابل تراکتورسازی در نیمه نهایی جام حذفی اظهار کرد: نفت قبل از بازی مهم ترین بازی تاریخ فوتبال مسجدسلیمان را باخته بود. وقتی قبل از بازی اعلام می کنند که سرمربی تیم کارش با تیم تمام شده است، یعنی اعتماد به نفس و انگیزه را از تیم گرفتند. اگر تارتار با تیم دیگر قرارداد دارد خلاف اخلاق ورزشی است و نباید قبل از بازی این کار را می کرد. زمانی هم که این اتفاق افتاد، نفتی ها انگیزه شان را از دست دادند.

او ادامه داد: 80 درصد نتایج خوب نفت و عامل موفقیت این تیم حضور مهدی تارتار بوده است. با توجه به همه کمبودها و عدم حمایت های مالی، فقط حضور تارتار تاثیر بسیاری در تیم داشت. وقتی بازی را تماشا می کنید می بینید که چقدر فاصله دو تیم به هم نزدیک بود و نفت مسجدسلیمان یک بازی آبرومند ارائه داد ولی اگر اعضای نفت قبل از بازی خبر جدایی تارتار را نمی شنیدند و اگر انگیزه داشتند، می توانستند برای تراکتور خیلی خطرناک تر باشند. بازی پایاپای بود و دو تیم نزدیک به هم بازی کردند.

این پیشکسوت فوتبال خوزستان اضافه کرد: همانطور که دیدید در ثانیه های آخر بازی نفتی ها یک توپ صددرصد گل را وارد دروازه تراکتور نکرد و شاید اگر ده بار دیگر این توپ را به مهاجم نفت می دادید، به این شکل بیرون نمی زد. نبود تمرکز و انگیزه کافی باعث شد ساده ترین توپ را در مهم ترین بازی نفت از دست بدهد.

او درباره عملکرد تراکتور گفت: تراکتور می دانست که این بازی برایش حکم فینال را دارد. تراکتور اگر در فینال مقابل پرسپولیس یا استقلال شکست هم بخورد، با برد امروز خودش را در باشگاه های آسیا دید. موقعیت بسیار خوبی پیدا کردند که فوتبال آذربایجان و تیم تراکتور شدیداً به آن نیاز داشت. تراکتور با قوی ترین تیم و پرمهره ترین تیم مقابل نفت به میدان رفت و بسیار انگیزه داشت تا برنده شود و به فینال برسد و مقابل تراکتور تیمی بود که می دانست دیگر تارتار را ندارد.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید