امروز:
دوشنبه - 17 ارديبهشت - 1403
ساعت :

رضاییان: به آینده فولاد خوش بین و پایش ایستاده ام

اهواز/حبیب خبر- سید مهدی ابوس:

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان با حضور در دفتر رییس هیأت فوتبال استان با "عبدالکاظم طالقانی" رییس و "علی قاسمی" دبیر هیات فوتبال دیدار‌ کرد.

به گزارش حبرنگار خبرنگار ما، در این نشست صمیمی ابتدا رییس هیأت فوتبال خوزستان جویای اقدامات انجام شده برای تقویت تیم فولاد خوزستان و چگونگی جذب بازیکن جدید شد که مدیر عامل باشگاه فولاد خوزستان ضمن قدردانی از این توجه و پیگیری های جدی هیأت فوتبال برای شکوفایی مجدد تیم محبوب فولاد خوزستان، گزارشی از نحوه تمرین ها و سیر بهتر شدن تیم را همراه با جذب چند بازیکن با انگیزه و سرشار از استعداد و خلاقیت از آکادمی فولاد و هم چنین جذب دو بازیکن داخلی از لیگ برتر و یک بازیکن خارجی اروپایی ارایه داد.

"بهرام رضاییان" با صراحت گفت: به آینده فولاد بسیار خوشبین هستم و باید همه کمک کنند که این تیم نماینده شایسته ای برای فوتبال خوزستان و ایران شود.

او افزود: دنبال ایجاد یک فضای همدلی میان اهالی فوتبال و هواداران با واقعیت درونی باشگاه و تیمداری فولاد هستیم و هرگز خودمان را جدا از اهالی فوتبال و هواداران نمی دانیم. بنده به موفقیت این تیم با همین کادر فنی و جذب در حد توان موجود با رعایت سقف قرارداد و دور شدن از حاشیه‌ها بسیار خوشبین ام و پای این تیم ایستاده ام و تا سر حد توان تلاش خواهم کرد فولاد خوزستان همان تیم خوب و محبوب فوتبال خوزستان باشد.

رضائیان در پایان گفت: وقتی شاهد توجه  هیات فوتبال خوزستان و دیگر مسوولین استانی و تعصب و پیگیری دلسوزانه و بر حق هواداران هستیم این گونه توجه ها ما را تشویق به تلاش بیشتر برای ارایه خدمت بهتر می کند.

مدیر عامل فولاد خوزستان خطاب به رییس و دبیر هیأت فوتبال خوزستان گفت: بنده به شما و هواداران فولاد این قول را می‌دهم: فولاد در نیم فصل دوم لیگ برتر هر بدترینی که داشت ان شاءالله به بهترین تبدیل خواهد کرد به شرط حمایت و صبوری و ایجاد همدلی.

در ادامه رییس هیأت فوتبال خوزستان از حضور مدیر عامل باشگاه فولاد خوزستان و ارایه گزارش مبسوط خود تشکر کرد و یاد آور شد: هیأت فوتبال خوزستان هرگز قصد دخالت در امور تیمداری باشگاه‌ ها را ندارد؛ چون قانون و اساسنامه فدراسیون فوتبال هم چنین اجازه ای نداده اما موظف هستیم دغدغه های اهالی فوتبال و نگرانی های هواداران را بیان کنیم و توصيه پیشنهاد ارایه دهیم.

حاج "عبدالکاظم طالقانی" افزود: تیم های فولاد خوزستان، نفت آبادان و استقلال خوزستان در حقیقت شناسنامه واقعی فوتبال خوزستان هستند و نمی توانیم نسبت به این تیم ها و حتا دیگر تیم های استانی و نحوه فعالیت آکادمی‌های موجود بی اعتنا باشیم.

 رییس هیأت فوتبال خوزستان در پایان سخنان اش گفت: جناب آقای رضائیان! خوزستان سرمایه پنهان و استعدادهای خلاق ندیده فراوان دارد و شما به عنوان یک مدیر توانمند و باگماردن افراد خبره و متخصص و کشف استعداد، می توانید آکادمی فولاد خوزستان را نخبه پرور کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید