امروز:
يكشنبه - 30 ارديبهشت - 1403
ساعت :

دوره مربیگری سطح یک فوتسال آسیا برگزار شد

دوره آموزش مربی گری سطح یک‌ فوتسال آسیا در اهواز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار حبیب خبر، صبح ۱۳ دی ۱۴۰۲ دبیرکل هیات فوتبال خوزستان با حضور در دوره آموزش مربیگری فوتسال سطح یک آسیا ویژه بانوان ضمن بررسی نحوه برگزاری و نظارت بر کمیت و کیفیت این دوره، به مناسبت میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) با اهدای گل به مربیان شرکت کننده از مقام  مادر و منزلت زن تکریم کرد.

"علی قاسمی" در سخنانی گفت: نقش تربیتی و فرهنگی زن از طریق جایگاه بی‌بدیل وی در خانواده تحقق می‌یابد. زن به عنوان فردی مسوول در خانواده نقش تعیین‌کننده‌ای در تربیت فرزندان داشته و از این طریق در ارتقای فرهنگ جامعه بشری نقش مهمی را ایفا می‌کند.

او افزود: ورزش بانوان همواره از اهمیت ویژه ای برای هیات فوتبال خوزستان برخوردار بوده و این هیات با تاکید رییس هیات فوتبال خوزستان برنامه ریزی های مناسبی در این زمینه داشته است و کوشش شده فستیوال های استعدادیابی، برگزاری لیگ ها و مسابقات، همراه با کلاس های آموزشی مربیگری و داوری و ... را به موازات آقایان برای بانوان گرامی برگزار کند.

دبیر کل هیات فوتبال خوزستان همچنین برگزاری لیگ های فوتبال برای بانوان و گسترش این رشته در سراسر استان  را از دیگر برنامه های مهم این هیات برشمرد.

گفتنی است: مدرس این کلاس سرکار خانم بارانی مدرس بين المللي  فدراسیون فوتبال است.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید