امروز:
سه شنبه - 18 ارديبهشت - 1403
ساعت :

  کمیته پیشکسوتان فوتبال خوزستان آغاز به کار کرد

اهواز- حبیب خبر:

به مناسبت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی و آغاز رسمی فعالیت کمیته پیشکسوتان فوتبال خوزستان جمعی از پیشکسوتان فوتبال اهواز در یک نشست صمیمی و پرنشاط- که بیش از دو ساعت به طول انجامید- با رییس هیأت فوتبال استان درباره مسایل و مشکل های فوتبال خوزستان گفت و گو کردند و مورد ارزیابی قرار دادند.

به گزارش خبرنگار ما، در این نشست که بزرگانی چون: "مجید باقری، حسن سالمی، کرامت ضرغامپور،  قاسم زیدان، محمد باوی، کریم بوستانی، کارون یعقوبی،  صفر چال اشتری،  نادر زرگانی،  جمعه خزعلی ثابت، ناجی کاملی، بدر جابری، سیاوش بختیاری زاده، فریدون حردانی، ناصر مطلق، حمید باوی بحره، حسین ابن قاسم، عبدالحسن خورشید، اسماعیل عسکریان، حمید سیاحی،  و خانواده والا مقام غلامعباس فرهادی بنا" حضور داشتند- ابتدا رییس کمیته پیشکسوتان فوتبال خوزستان ضمن خیر مقدم و تشکر از حاضرین به خاطر قبول دعوت کمیته پیشکسوتان فوتبال خوزستان در سخنانی اهداف تشکیل این کمیته را بیان کرد و خواستار توجه و حمایت پیشکسوتان فوتبال استان همراه با ارایه پیشنهادها در مسیر تقویت و خدمت بهتر و شناسایی پیشکسوتان شاخص فوتبال استان شد.

 کمیته پیشکسوتان فوتبال خوزستان آغاز به کار کرد/ وب سایت حبیب خبر

"سید مهدی ابوس" هم چنین از ضمن تشکر از حسن اعتماد عبدالکاظم طالقانی رییس هیأت فوتبال خوزستان نسبت به تشکیل کمیته پیشکسوتان فوتبال، همکاران خود را در این کمیته سیاوش بختیاری زاده، سعید سعودی، عباس منصوری و بیژن نعیمی معرفی کرد.

در ادامه رییس هیأت فوتبال خوزستان در سخنانی ضمن خیر مقدم به پیشکسوتان فوتبال، گوشه ای از فعالیت های حوزه مسوولیت خود را بیان کرد و حضور پیشکسوتان را همدلی و وحدت برای شکوفایی فوتبال و بهره گرفتن از ایده ها و تجربه های آنان نامید.

 کمیته پیشکسوتان فوتبال خوزستان آغاز به کار کرد/ وب سایت حبیب خبر

 "عبدالکاظم طالقانی" افزود: در نمودار سازمانی هیات فوتبال خوزستان، کمیته پیشکسوتان فوتبال وجود نداشت و ما با مشورت هیات رییسه هیأت فوتبال استان تصمیم به تشکیل این کمیته به عنوان رابط پیشکسوتان- که هویت ارزشی فوتبال با هیات فوتبال استان باشد- گرفتیم و پس از مشورت با چند پیشکسوت شاخص فوتبال استان، "سید مهدی ابوس" را- که مورد اعتماد و محبوب پیشکسوتان ورزش استان است و تجربه خدمت در این زمینه را دارد برای هدایت این کميته برگزیدیم و خوش حالم که امروز شاهد این حضور صمیمی پیشکسوتان برای گشایش کميته پیشکسوتان فوتبال خوزستان هستم.

او گفت: برای بازگشت شکوه گذشته فوتبال استان در تلاش هستیم و عملکرد ما بسیار شفاف است؛ اما باز هم نیاز به مشورت و ارایه پیشنهاد داریم که در این باره شما پیشکسوتان بهترین نمونه همیاری هستید. امیدوارم شما صاحبان اصلی هویت فوتبال، ما را در رسیدن به اهداف یاری دهید.

طالقانی افزود: بنده به عنوان متولی فوتبال خوزستان در حد توان، پیشکسوتان فوتبال را حمایت خواهم کرد و از کمیته پیشکسوتان فوتبال استان می خواهم پل ارتباطی پیشکسوتان با هیات فوتبال باشند.

 کمیته پیشکسوتان فوتبال خوزستان آغاز به کار کرد/ وب سایت حبیب خبر

گفتنی است: در بخش پایانی این نشست صمیمی، شماری از پیشکسوتان نظرهای خود را بازگو کردند و خواستار توجه بیشتر مسوولان به پیشکسوتان شدند.

در ادامه رییس هیأت فوتبال خوزستان با اهدای لوح سپاس و تندیس کمیته پیشکسوتان فوتبال خوزستان، از خانواده شهید والا مقام ورزشکار غلامعباس فرهادی و ۲۵ پیشکسوت حاضر در این نشست صمیمی قدردانی کرد و در آیینی پرنشاط و صمیمی محل فعالیت رسمی کمیته پیشکسوتان فوتبال خوزستان در ساختمان هیأت فوتبال خوزستان گشایش یافت و عکسی به یادگار گرفته شد.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

کاربرانی که در این گفتگو شرکت کرده اند

نظرات (1)

  • پارسا

    چهارشنبه 18 بهمن 1402 - چهارشنبه, فوریه 7 2024 7:57:21am

    باسمه تعالی
    نفس عمل پسندیده است ،خداقوت
    انتخاب شخص موردوثوق وساعی جناب ابوس هم ازانتخاب های
    خوب است وقطعا یاران برگزیده هم شناخته شده وقابل احترام
    همه این ها یک سؤال اساسی وحساس راپیش می آورد.
    آیاازاین همه انرژی گرانقدروگنجینه های عقول ،تجربه های
    موجودارزشمندقراراست طبق برنامه،عالمانه وکاربردی
    بهره وری گردد یاخدای نکرده به نوعی برای بقاء شخص
    یااشخاصی می باشد؟
    امیدمی رودباشرح کاراین کمیته،حمایت ازنیروهای قابل
    احترام استان شاهدتحول دراین حوزه باشعاع درمانگر
    مرض های مزمن وحادورزش استان خزان زده باشیم.
    ضمن آرزوی توفیق ،ازباب وظیفه روندکاروفرآیند
    فکری وعملی آن دراین بخش رصدخواهدشد.ان شاءالله
    یادمعطرشهیدان،شهدای ورزش ،وگل آرایی لاله دریاد
    مانده ،شهیدغلامعباس فرهادی دراین مجلس گرامی باد.
    عمرپیشکسوتان افتخارآفرین عزتمندوطولانی.
    دهه مبارک فجر۱۴۰۲ آبادان