امروز:
يكشنبه - 30 ارديبهشت - 1403
ساعت :

 رضاییان: فولاد را به روزهای اوج برمی‌گردانیم!

سرپرست جدید باشگاه فولاد قول داد تیم فوتبال لیگ برتر را به روزهای اوج خود برگرداند و افزود: امیدوارم ورودم به فولاد بتواند حداقل کمکی به این مجموعه کند. البته کار اصلی و مهم بر دوش شما بازیکنان است که در زمین مسابقه بازی می کنید. ما هم با تمام وجود به شما کمک می کنیم تا تمامی مشکلات تیم را با کمک هیات مدیره رفع کنیم.

به گزارش خبرنگار حبیب خبر از روابط عمومی باشگاه فولاد، بهرام رضائیان- که در تهران و پیش از بازی امروز فولاد مقابل پیکان دیداری با اعضای تیم داشت گفت: خوش حالم که وارد باشگاه بزرگ و خوشنام فولاد خوزستان شدم و با علم به گذشته و افتخارات زیادی که فولاد داشته برای هر شخصی یک افتخار است که وارد این مجموعه شود.

 او افزود: فولاد خوزستان تیمی بوده است که همیشه افتخارات زیادی به دست آورده است و همه هواداران دوست دارند که فولاد به روزهای اوج خود برگردد. البته باشگاه دچار یکسری چالش ها شده ولی ما اطمینان داریم که با خودباوری می توانیم به همراه آقای مارتینز سرمربی بادانش، شما بازیکنان و هواداران خونگرم خودمان نتایج خوبی کسب کنیم.

سرپرست باشگاه فولاد گفت: خوش بختانه ساختار باشگاه فولاد به صورتی است که می‌توان بهترین اتفاقات را در آن رقم زد. ضمن اینکه اعضای هیات مدیره باشگاه و مدیرعامل محترم شرکت فولاد این دلگرمی را به من دادند که تمام چالش‌های من را رفع کنند و من هم از طرف بازیکنان به آن ها قول دادم که فولاد را به روزهای اوجش برمی‌گردانیم.

گفتنی است: تیم فولاد خوزستان که در لیگ بیست و سوم نتوانسته انتظارات هواداران خود را برآورده کند و از ۱۳ بازی موفق به کسب ۱۱ امتیاز شده است و در حال حاضر در رده دوازدهم جدول رده بندی قرار دارد، روز گذشته در راس مدیریت باشگاه دچار تغییر و تحول شد و بهرام رضاییان به عنوان جانشین وی معرفی شد.

حبیب خبر: ما هم امیدواریم که فولاد خوزستان به روزهای اوج خود برگردد؛ اما امروز با سوار شدن به پیکان یا ذوب شدن در پیکان، مشخص می شود که مصداق ضرب المثل: " سالی که نکوست از بهارش پیداست" می شود یا خبر!

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید