امروز:
دوشنبه - 17 ارديبهشت - 1403
ساعت :

تهدید پرسپولیس توسط استقلال ورزش سه نوشت: عضو هیات مدیره باشگاه اعلام کرد: با شکایت آن ها، مجددا از پرسپولیس امتیاز کسر می‌‍شود.

 بی شک قانون سقف بودجه و موضوع تخلف باشگاه‌ها در رعایت این مصوبه، جنجالی‌ترین سوژه لیگ بیست و سوم بوده است. جایی که تمامی تیم‌های مدعی از جمله استقلال، پرسپولیس، سپاهان، تراکتور و...، همدیگر را متهم به دور زدن این قانون کرده و هر باشگاهی به صورت جداگانه مدعی است فقط خودش مصوبه سقف بودجه را رعایت کرده است.

 در این میان، چهار امتیاز از سپاهان و یک امتیاز نیز از پرسپولیس بابت تخلفاتی که صورت گرفته بود، کسر شد و اکنون نیز پرونده باشگاه استقلال در کمیته انضباطی در حال بررسی است و سرخ پوشان به همراه باشگاه‌های آلومینیوم و ذوب آهن با طرح شکایاتی از آبی پوشان، مدعی هستند که استقلال نیز در رعایت این قانون تخلفاتی داشته است.

 در شرایطی که آبی‌ها قویا مدعی هستند هیچ تخلفی در رعایت این قانون نداشته و برای رد هر اتهامی آماده دفاع از خود هستند، جمعه شب، فرشید سمیعی، عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در گفت و گوی زنده با برنامه شب‌های فوتبالی شبکه ورزش، با صراحت باشگاه پرسپولیس را به کسر امتیاز بابت شکایات جدید از سرخ پوشان تهدید کرد.

 سمیعی مدعی است که بنا بر ادعای برخی از بازیکنان پرسپولیس مبنی بر دریافت مبالغی خارج از قوانین مصوب و اصطلاحا گرفتن پول از هوادار متمول، این باشگاه مرتکب تخلف شده و حالا استقلال با شکایت از رقیب دیرینه، در تلاش است تا زمینه کسر امتیاز دوباره از این باشگاه را فراهم کند.

زمانی که مجری برنامه اعلام کرد: برخی از باشگاه‌ها از استقلال شکایت کرده و ادعای کسر امتیاز از آبی‌ها را دارند، سمیعی گفت: مگر از تیم‌های دیگر کسر امتیاز شده است؟ هنوز از آن تیمی که کلی ادعا دارد و 2 ساعت، 2 ساعت مصاحبه می‌کند، هنوز کسر امتیاز نشده و تازه قرار است امتیاز کسر شود.

یک امتیاز از تیمی فقط بابت تخلف مالیاتی کم شده است. هنوز بابت عبور از سقف و پرونده هوادار متمولی که ۵-۶ نفر از اعضای همان تیم بارها در تلویزیون و در برنامه‌های مختلف به صراحت بیان کرده‌اند که به باشگاه‌شان کمک مالی کرده است، هنوز امتیازی کسر نشده و تازه قرار است شروع کنیم به کسر کردن.

وی در مورد اینکه موضع باشگاه استقلال در این باره چیست، گفت: ما شکایت کرده‌ایم و پیگیری می‌کنیم و تا کسر امتیاز پیش خواهیم رفت. ما شک نداریم که هوادار متمول (به پرسپولیس) پرداختی داشته است، همانطور که برخی از عزیزان در تلویزیون این موضوع را اعلام کرده‌اند.

 به یاد دارم در برنامه خود شما برخی دوستان صراحت داشته‌اند که هوادار متمول به آنها پرداختی داشته است. حتی آقای گولسیانی بابت این موضوع تشکر کرده‌اند و مستندات هزار ماشاءالله فراوان است.

سمیعی درباره اینکه گفته می‌شود استقلال مالیات بازیکنان خارجی را پرداخت کرده است، گفت: در مورد بلانکو اثبات شد که مالیات برعهده استقلال نبوده است.

باشگاه استقلال، با اختلاف شاگرد اول در قانون سقف بودجه بوده است. آقای خطیر یکی از نفراتی بودند که این قانون را نوشته‌اند. ماشالله همه کنار رفته‌اند و فقط آقای خطیر مانده‌اند.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید