امروز:
جمعه - 14 ارديبهشت - 1403
ساعت :

تنها شعبه بانک کشاورزی در بخش الوار اندیمشک تعطیل شد

تعطیلی تنها شعبه بانک کشاورزی در شهر حسینیه مرکز بخش الوار گرمسیری اندیمشک موجب نارضایتی اهالی این بخش که شغل آنها کشاورزی و دامپروری است شده است.

عده ای از اهالی شهر حسینیه اندیمشک با انتقاد از تعطیلی تنها شعبه بانک کشاورزی این شهر اظهار داشتند: با تعطیلی این شعبه از بانک کشاورزی اهالی بخش الوار گرمسیری برای انجام امور بانکی ناچار به تردد به شهر اندیمشک با طی مسافت طولانی هستند.

مریم زابط یکی  از روستائیان این بخش گفت:شغل اصلی ساکنان بخش الوار گرمسیری کشاورزی و دامداری است و وجود این بانک در منطقه ضروری است.

سهراب شیخی پور از کشاورزان بخش الوار هم گفت: بیشتر امور بانکی ساکنان و کشاورزان منطقه از طریق این بانک انجام می شود لذا تعطیل شدن تنها شعبه آن سبب بروز مشکل برای اهالی می شود.

یکی از مشتریان این بانک هم گفت:تعطیلی شعبه بانک کشاورزی در شهر حسینیه سبب ازدحام مردم در بانک کشاورزی اندیمشک در روزهای اخیر شده است که این ازدحام خود عامل انتقال کرونا از افراد مبتلا به دیگر مراجعه کنندگان می شود.

فرماندار شهرستان اندیمشک هم با انتقاد از تعطیلی تنها شعبه بانک کشاورزی شهر حسینیه مرکز بخش الوار گرمسیری گفت: این اقدام سبب نارضایتی مردم منطقه شده است.

پیمان جهانگیری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اعتراض مردم منطقه نسبت به تعطیلی این بانک گفت: بخش الوار گرمسیری دارای ۱۷۸ روستا می باشد که شغل آنها کشاورزی است.

وی فعالیت شعبه بانک کشاورزی در بخش الوار گرمسیری اندیمشک را یکی از نیازهای ضروری ساکنان این منطقه دانست و گفت: با توجه به فاصله شهر حسینیه تا شهر اندیمشک تعطیلی این بانک سبب بروز مشکل جدی برای ساکنان این بخش شده است.

جهانگیری با بیان اینکه پیگیری برای بازگشایی مجدد بانک کشاورزی شعبه حسینیه اندیمشک از طریق استاندار و سرپرست این بانک در استان در حال انجام است اظهار داشت: به رغم پیگیری مسئولان ارشد شهرستان اندیمشک برای جلوگیری از تعطیلی این شعبه از بانک کشاورزی ، اقدامی انجام نشده و ساکنان این بخش نسبت به تعطیلی آن معترض می باشند.

برخی منابع علت تعطیلی بانک کشاورزی شعبه حسینیه اندیمشک را زیانده بودن آن عنوان کردند.

بخش الوار گرمسیری اندیمشک دارای ۱۷۸ روستای پراکنده است.

منبع: ایرنا اندیمشک

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید