امروز:
جمعه - 15 تير - 1403
ساعت :

سکاندار بیمه تکمیلی بازنشستگان بیمه ملت شد

بر اساس اطلاعات منتشر شده در سامانه کدال، شرکت بیمه ملت برنده مناقصه خدمات بیمه درمان تکمیلی بازنشستگان و وظیفه‌بگیران مشترک صندوق بازنشستگی کشوری شد.

به گزارش حبیب خبر، روابط عمومی بیمه ملت، این شرکت در راستای تعهدات خود به جامعه، با انعقاد قراردادی با صندوق بازنشستگی کشوری، خدمات بیمه درمان تکمیلی از ابتدای سال‌جاری را به بازنشستگان و وظیفه‌بگیران مشترک این صندوق ارائه خواهد کرد.

انعقاد این قرارداد نویدبخش ارائه‌ی خدمات بیمه‌ای با کیفیت و متنوع به این گروه از جامعه خواهد بود. عملیات اجرایی این قرارداد از خردادماه سال جاری آغاز خواهد شد و کلیه مشمولین می‌توانند برای ثبت آنلاین «درخواست برقراری و انصراف» از تاریخ اول خرداد ۱۴۰۳ به مدت سه ماه تا تاریخ ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ طبق سنوات گذشته اقدام کنند.

بر این اساس، بازنشستگان عزیز می‌توانند در دوره زمانی مشخص شده با ورود به سامانه ثبت نام آنلاین که به صورت لینک ثابت در صفحه اصلی سایت اطلاع رسانی: (cspf.ir) و همچنین درگاه خدمات الکترونیک صندوق: (eservices.cspf.ir) فعال می‌شود، اقدام کنند. با اجرای این طرح، بازنشستگان و وظیفه‌بگیران مشترک صندوق بازنشستگی کشوری، می‌توانند از پوشش‌های بیمه‌ای متنوع شرکت بیمه ملت بهره‌مند شوند.

بیمه ملت با سابقه‌ی درخشان در صنعت بیمه کشور، همواره در تلاش بوده است تا با ارائه خدمات بیمه‌ای نوین و باکیفیت، به اقشار مختلف جامعه آرامش و آسایش خاطر را هدیه کند.

انعقاد این قرارداد گامی دیگر در راستای ایفای این رسالت خطیر و تعهد به جامعه از سوی بیمه ملت است. اطلاعات تکمیلی و زمان پذیرش اسناد درمانی مربوط به سال ۱۴۰۳ متعاقباً به اطلاع بازنشستگان عزیز خواهد رسید.

حبیب خبر: اگرچه اهداف اصلی بیمه ها راه اندازی کار پرسود آن هم در انجام امور بیمه شدگان است تا بار خود را ببندند ولی از آنجا که نگاه مان از بس منتظر دریافت وجه هزینه های پزشکی از آتیه نسازان حافظ ماند، خشک شد؛ چرا که این شرکت به شیوه پارینه سنگی عمل می کرد و باید از هفتخوان رستم عبور می کردیم تا مدارک کاغذی را تحویل دفاتر اندک در شهرستان می دادیم که همیشه چهل پنجاه مراجعه کننده داشتند؛ ولی امیدواریم در عصر ارتباطات و دهکده جهانی و هکذا هوش مصنوعی دیگر نیاز به گرفتن رونوشت از اسناد پزشکی و ده ها دنگ و فنگ برای تحویل دستی و عصر حجری مدارک پزشکی به دفاتر لبریز از بیمه شدگان پرونده به دست نباشیم و بیمه ملت به صورت اینترنتی کار ملت را راه بیندازد و پای در جای آتیه سازان حافظ نگذارد؛ چرا که اگر حضرت حافظ امروز زنده بود این دو بیت را در مصاف با بیمه هایی که در عصر هوش مصنوعی، عصر حجری عمل می کنند می گفت:

"...پای ما لَنگ است و منزل بس دراز/دست ما کوتاه و خرما بر نَخیل/حافظ از سرپنجهِ عشقِ نگار/همچو مور افتاده شد در پایِ پیل..." که البته "پیل" یا "فیل" در این غزل حافظ، در گویش بختیاری به معنی "پول" است که در گرفتن آن از شرکت بیمه تکمیلی از پای فیل هم سنگین تر بوده است!

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید