امروز:
پنجشنبه - 13 ارديبهشت - 1403
ساعت :

نتایج رسمی انتخابات مجلس اعلام شد

نتایج انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در چند حوزه انتخابیه به صورت رسمی اعلام شد.

به گزارش حبیب خبر از ایسنا، سخنگوی ستاد انتخابات کشور صبح امروز شنبه- ۱۲ اسفند - در جمع خبرنگاران حاضر در ستاد انتخابات کشور، اظهار کرد: با پایان فرایند اخذ رأی، قرائت و شمارش آرا در حوزه‌های انتخابیه سراسر کشور آغاز شد که به تدریج اعلام می‌شود.

"محسن اسلامی" افزود: در حوزه انتخابیه آبادان، "جلیل مختار" از مجموع ۹۰ هزار و ۱۶۷ آرای صحیح، ۲۰ هزار و ۵۷۶ رای به دست آورد و منتخب شد و "جواد سعدون‌زاده"، "صادق کمائی"، "محمد مولوی" و "امیر موسوی" به مرحله دوم رسیدند.

همچنین از حوزه انتخابیه مسجدسلیمان،لالی، هفتکل و اندیکا: "علی عسگر ظاهری عبده وند" با ٢٨۶٩٨ رای، از حوزه انتخابیه اندیمشک، "جهانبخش قلاوند" با کسب ۴۷ هزار و ۳۶۵ رای، از حوزه انتخابیه خرمشهر، "ابراهیم مطورزاده" با کسب بیشترین آرا، از دشت آزادگان: مجید داغری با ۲۹۶۳۷ رای، از شوشتر: محمد سادات ابراهیمی با ۴۶۲۰۰ رأی، از ماهشهر، هندیجان، امیدیه و جولکی: امیر حیات‌مقدم ۴۶۷۴۴ رأی، از دزفول "عباس پاپی زاده از شادگان "هاشم خنفری" با ۲۷ هزار و ۷۰۳ رای، از حوزه انتخابیه بهبهان و آغاجاری "محمدطلا مظلومی" با ۳۴.۷ درصد از آرای مردم، از ایذه، باغملک، دزپارت و صیدون، "فرشاد ابراهیم‌پور نورآبادی" با ۵۰ هزار و ۳۸۳ رای و از حوزه شوش و کرخه "محمد کعب عمیر" با کسب ۳۴ هزار و ۱۱۷رای از مجموع ۹۶ هزار و ۱۹۶ رای صحیح راهی بهارستان شدند و در حوزه انتخابیه رامهرمز و رامشیر "ابراهیم متینیان" و "امیر حسین نظری" باید در دور دوم انتخابات با یکدیگر رقابت کنند.

سخنگوی ستاد انتخابات کشور یادآور شد: مجتبی ذوالنوری با ۱۴۹ هزار و ۲۸۳ به‌عنوان منتخب قم شناخته شد. محمد منان رئیسی با ۱۰۵ هزار و ۱۶۷ رأی به‌عنوان منتخب قم و قاسم روانبخش با ۷۸ هزار و ۵۴۵ رأی به‌عنوان منتخب قم شناخته شد.

اسلامی تأکید کرد: همچنین احد آزادی‌خواه با کسب ۲۲۸۹۷ رای به‌عنوان منتخب ملایر شناخته شد و حسین احمدی و احمد آریایی‌نژاد به دور دوم راه یافتند.

سخنگوی ستاد انتخابات کشور یادآور شد: جبار کوچکی‌نژاد با ۴۵ هزار و ۶۱۴ رای به‌عنوان منتخب رشت و خمام معرفی شد. مهدی فلاح با کسب آرای ۳۴ هزار و ۶۸۲ رأی به‌عنوان منتخب رشت و خمام اعلام شد. همچنین احمدی سنگر با ۳۲ هزار و ۲۷۳ رأی به‌عنوان منتخب رشت و خمام معرفی شد و کاظم دلخوش نیز ۲۹ هزار ۳۴۷ رأی به‌دست آورد.

وی گفت: همچنین احمد بخشایش اردستانی با کسب ۱۱۲۸۴ رای منتخب اردستان، مصطفی پوردهقان با کسب ۱۲۲۷۱ رای منتخب اردکان، مسلم صالحی با کسب ۱۴۲۳۳ رای منتخب اقلید، رحیم زارع با کسب ۲۲۵۷۰ رای منتخب آباده شدند.

اسلامی ادامه داد: در آستانه اشرفیه ابراهیم نجفی با کسب ۱۷۴۹۰ رای انتخاب شد. در بابلسر و فریدون کنار علی اصغر باقرزاده با کسب ۴۲۲۸۸ رأی انتخاب شد. در بیجار، علیرضا زندیان با کسب ۱۰۴۰۳ رای انتخاب شد. در تفرش و آشتیان، ولی‌الله بیاتی با کسب ۱۱۷۳۹ رای انتخاب شد. در تنکابن، رامسر و عباس آباد، شمس‌الدین حسینی با کسب ۴۵۳۹۸ رأی انتخاب شد. در خمین، محمد بیات با کسب ۸۲۵۳ رای انتخاب شد. در خواف، امیر توکلی رودی با کسب ۴۸۵۷۵ رأی انتخاب شد. در دامغان، علی اکبر علیزاده با کسب ۱۱۱۴۷ رای انتخاب شد.

سخنگوی ستاد انتخابات گفت: در درگز، حسین محمدزاده با کسب ۱۴۸۹۴ رای انتخاب شد. در دلفان، محمدحسین محمدی با کسب ۴۳۴۴۵ رای انتخاب شد. در دهلران، اسدالله چراغی با کسب ۳۱۵۹۵ رای انتخاب شد. در رفسنجان و انار، احمد انارکی محمدی با کسب ۵۶۴۹۲ رای انتخاب شد. در زرند و کوه بنان، عبدالحسین همتی سراپرده با کسب ۲۸۳۴۴ رای انتخاب شد. در سیرجان و بردسیر، محمد معتدی‌زاده با کسب ۵۳۷۱۵ رای انتخاب شد.

وی افزود: در شهر بابک، غلامرضا نویدی با کسب ۱۸۳۰۲ رای انتخاب شد. در فردوس، سرایان، طبس و بشرویه، محمد نصیری با کسب ۲۵۹۴۳ رأی انتخاب شد. در قائنات، سلمان اسحاقی با کسب ۳۳۲۰۰ رای انتخاب شد. در لامرد نیز سید موسی موسوی با کسب ۲۵۱۶۷ رای انتخاب شد. سیروس سجادیان و اسفندیار عبداللهی از حوزه مرودشت به مرحله دوم راه پیدا کردند.

اسلامی گفت: در بم، موسی غضنفرآبادی با کسب ۶۸۳۵۴ رای و بهنام سعیدی با کسب ۳۷۶۲۱ رای در جیرفت منتخب شد. در خمینی شهر، محمدتقی نقدعلی با کسب ۴۵۷۶۷ رای، در مهریز، محمدرضا صباغیان با کسب ۲۳۴۸۵ رای، در نهبندان، مصطفی نخعی با ۳۱۹۴۰ رای، در نی ریز، فرهاد طهماسبی با کسب ۳۳۵۱۵ رای، در کاشان، مصطفی معینی با کسب ۳۶۷۳۴ رای، در کنگاور، وحید احمدی با کسب ۳۲۵۷۶ رای، در کوهدشت، علی امامی راد با کسب ۳۳۲۴۲ رای، در گرمسار، یاسر عربی با کسب ۱۷۶۸۱ رای و در گرمی، محمد خوش سیما با کسب ۲۰۰۱۹ رای منتخب شدند.

همچنین در بهار و کبودراهنگ: فتح‌الله‌ توسلی با ۳۸۱۹۵ رای

رودبار: مهرداد گودرزوند با ۱۸۷۸۸ رای

مریوان: امید کریمیان با ۱۱۰۶۷ رای

نیشابور: یحیی سلیمانی با ۵۱۵۷۷ رأی و محمد رستمی ۴۴۱۱۴ رای

ماهنشان: جمال موسوی با ۲۰۸۲۱ رای

لنگرود: مهرداد لاهوتی با ۲۴۹۳۶ رای

چابهار: محمدانور بجارزهی با ۵۴۰۲۵ رای

گناباد: هادی محمدپور با ۱۷۷۶۹ رای

مهاباد: سلام ستوده با ۱۵۸۸۵ رای

و در قائمشهر: عمران عباسی، مصطفی معلمی، کمال علی‌پور و علی کشوری به دور دوم رفتند.

از سوی دیگر، احمد دنیامالی با ۸۱۴۷ رای از بندرانزلی، غلامرضا شریعتی با ۳۸۰۰۷ رای از بهشهر، عثمان سالاری ۷۶۱۰۲ رای از تربت جام، علی کرد با ۳۰۴۵۸ رای از خاش منتخب شدند.

همچنین یعقوب رضازاده با کسب ۱۹۱۳۳ رای از سلماس، ابراهیم رضایی با کسب ۴۳۶۲۹ رای از دشستان، عباس گلرو با کسب ۲۹۴۵۵ رای از سمنان، محمد جلالی با کسب ۵۴۹۳ رای از محلات، محمدرسول شیخی زاده با کسب ۱۷۴۵۸ رای از قروه، جواد حسینی کیا با کسب ۱۱۰۱۲ رای از سنقر، رحمت الله نوروزی با کسب ۳۲۷۸۷ رای از علی آباد کتول، یاسر اسلام دوست با کسب ۴۴۱۶۱ رای از طوالش، محمدعلی جانی با کسب ۱۸۵۸۷ رای از رودسر و رضا حاجی پور با کسب ۲۸۴۱۵ رای از آمل انتخاب شدند. حسین رجایی و علی کیایی از لنجان به دور دوم رفتند.

همچنین میاندوآب: علی احمدی با ۳۳۴۴۶ رأی- خوی: عادل نجف‌زاده با ۴۹۱۳۴ رأی- بستان‌آباد: غلامرضا نوری قزلجه با ۱۷۰۱۸ رأی تویسرکان: محمدمهدی مفتح با ۱۰۳۹۲ رأی- رامیان: جمشید قائم‌مقام با ۱۸۶۵۹ رأی- رزن: ابوالحسن مصطفوی با ۱۶۰۲۸ رای- شاهین‌دژ و تکاب: محمد میرزایی با ۱۵۹۴۴ رای- شهرکرد: احمد راستینه با ۳۳۷۲۰ رای- فلاورجان: رمضان رحیمی با ۱۸۷۹۴ رأی- فومن: کریم معصومی خسروآبادی با ۲۲۰۵۵ رای- مراغه: فرید موسوی با ۳۲۸۷۶ رای- مینودشت: نجیب حسینی ۵۴۳۳۶ رأی- نطنز: حسین عبدلی با ۱۴۳۸۳ رأی- کردکوی: عبدالجلال ایری با ۲۶۸۲۶ رأی انتخاب شدند و گنبدکاووس: عبدالحکیم آق‌کاکلی و قرجه طیار به مرحله دوم رفتند.

از سوی دیگر در ادامه شمارش آرای نامزدهای مجلس شورای اسلامی ای نتایج به دست آمد:

از اسدآباد: اکبر رنجبرزاده با ۱۶۰۷۱ رأی، از اسفراین: هادی قوامی با ۳۶۰۷۲ رأی،

از بندرلنگه: احمد جباری با ۳۸۲۴۲ رأی،

از بوکان: محمد قسیم عثمانی ۱۳۱۴۱ رأی،

از شاهین شهر: حسینعلی حاجی دلیگانی با ۴۶۷۲۸ رای،

از شهریار و قدس: حسین حق‌وردی با ۵۶۵۲۹ رأی،

از مشکین‌شهر: بابک رضازاده با ۱۷۰۰۷ رأی،

از میانه: مریم عبداللهی با ۲۱۴۶۹ رأی،

(مرتضی حسینی و مهدی اسماعیلی دو نامزدی هستند که در این حوزه به مرحله دوم رفتند.)

از پل‌دختر: حمیدرضا کاظمی با ۲۳۱۸۲ رأی،

از پیرانشهر: کمال حسین‌پور با ۴۴۵۰۲ رأی،

از کرمانشاه: محمد رشیدی با ۶۱۰۵۸ رأی (عبدالرضا مصری، جهانبخش امینی، ابراهیم رحیمی زنگنه، فضل‌الله رنجبر به مرحله دوم راه یافتند.)

از کنگان: موسی احمدی با ۱۱۹۱۶۵ رأی،

از گرگان: رمضانعلی سنگدوینی با ۵۴۸۴۳ رأی‌ و عبدالغفور امان‌زاده با ۵۱۵۸۲ رأی،

از ارومیه: حاکم ممکان با ۱۱۹۷۷۶ رأی، شهین جهانگیری با ۱۱۷۷۸۶ رأی و سلمان ذاکر با ۱۱۵۷۶۱ رای

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید