امروز:
شنبه - 29 ارديبهشت - 1403
ساعت :

پیام رسان (ایتا) از کار افتاد!

برخی کاربران پیام رسان ایتا امروز شنبه ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ خبر از قطعی و اختلال در برنامه ایتا دادند و گفتند: چند ساعتی است که با پیام رسان ایتا به نوعی کشتی می گیریم اما وصل نمی شود!

به گزارش حبیب خبر، البته با پیام رسان "ایتا" از دیشب با مشکل مواجه شدیم و به سراغ "بله" رفتیم و کارمان را انجام دادیم اما امروز با جست و جو در گوگل درباره علت قطعی ایتا، اطلاعیه زیر به چشم مان خورد:

"به اطلاع کاربران گرامی می‌رساند به دلیل اشکال فنی در برخی سرویس‌ها، هم‌اکنون ارتباط کاربران با اختلال و قطعی مواجه است.

کارشناسان فنی در حال تلاش برای رفع مشکل در کوتاه‌ترین زمان ممکن هستند. بدین‌وسیله بابت این اختلال در خدمت‌رسانی از حضور همه کاربران عزیز صمیمانه پوزش می‌طلبیم."

حبیب خبر: داشتیم ابراز امیدواری می کردیم که هرچه زودتر این پیام رسان- که به لپ تاپ مان وصل است- از خواب بیدار شود تا بتوانیم امورمان را انجام دهیم حالا که دست ما کوتاه و پیام رسانه های خارجی بر نخیل اند! که حدود ساعت پانزده بیدار شد و به ما لبخند زد و گفت: "روز به خیر! اومدم اما در بارگزازی عکس و فایل آمادگی کامل ندارم و هر دوی مان باید کمی زوز برنیم تا کار راه بیفته. البته بدون زور می تونی پیام بفرستی و حالش رو ببری!"

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید