امروز:
دوشنبه - 17 ارديبهشت - 1403
ساعت :

بهره برداری از پروژه های مخابرات خوزستان

پروژه های مخابراتی منطقه خوزستان با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و مدیر عامل شرکت مخابرات ایران و مسوولان محلی به صورت ویدیو کنفرانسی گشایش یافت و به بهره برداری رسید.

به گزارش ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ حبیب خبر، ۷ طرح ارتباطات مخابراتی به مناسبت بعثت رسول اکرم (ص) و در دهه فجر و چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و همزمان با دیگر پروژه‌های شرکت مخابرات ایران به صورت برخط با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، رییس هیأت مدیره، مدیر عامل شرکت مخابرات ایران، معاونان و مدیران سایر مناطق کشور و همچنین مدیر مخابرات منطقه خوزستان، مدیران حوزه آی تی استان، مدیر فناوری اطلاعات استانداری و جانشین فرماندهی بسیج ادارات خوزستان و معاونان و مدیران مخابرات منطقه در سالن ویدیو کنفرانس شهید سلیمانی مخابرات استان به بهره برداری رسیدند.

"عیسی زارع پور" وزیر ارتباطات در آیین بهره‌برداری از پروژه‌های مخابرات کشور، شرکت مخابرات را برند ماندنی زیر ساخت ارتباطات کشور دانست و گفت: همدلی ایجاد شده میان وزارت ارتباطات و مخابرات قابل تحسین است.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران هم در این آیین گفت: در حوزه ارتباطات سیار، بیست و شش هزار سایت همراه اول و در تلفن ثابت بیش از ۱۱ هزار مرکز تلفن در سطح کشور داریم.

او با تأکید بر همدلی و تلاش برای رسیدن به سیاست‌های تعیین‌شده و مشترک میان وزارت ارتباطات و مخابرات خاطرنشان کرد: ان‌شاءالله با هماهنگی و همکاری مؤثر میان دو مجموعه به برنامه‌های هدف‌گذاری‌شده دست یابیم و جامعه نیز از آن، بهره لازم را ببرد.

در ادامه مدیر مخابرات منطقه خوزستان به تشریح پروژه های ارتباطات مخابراتی قابل افتتاح پرداخت و گفت: پروژه توسعه زیرساخت‌های شبکه دیتا با راه‌اندازی هفت سوییچ پرظرفیت با هدف توسعه زیرساخت‌های دیتا در استان به عنوان  پروژه شاخص به مرحله اجرا رسید که علاوه بر افزایش ظرفیت دیتای استان، پایداری ارتباطات دیتای مخابرات را به دنبال دارد.

"رحیم فلاح زاده" پروژه های بهره برداری شده مخابرات منطقه خوزستان را شامل توسعه شبکه تلفن ثابت به تعداد ۳ هزار و ۵۰۰  پورت و نصب و راه اندازی ۸ هزار و ۵۰۰ پورت باند پهن  Adsl و Fttx،  توسعه شبکه فیبر نوری به میزان ۱۱۰ کیلومتر، ۱۰ دستگاه کافوی پیشرفته نوری و 5 سیستم شبکه انتقال، توسعه، ارتقا و گسترش پوشش شبکه همراه اول ۳۴ سایت پرسرعت جدید همراه اول و ۱۷۵ سایت تکنولوژی نسل های ۳، ۴ و ۴.۵ در نقاط مختلف استان دانست.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید