امروز:
دوشنبه - 17 ارديبهشت - 1403
ساعت :

مدیر مخابرات منطقه خوزستان

مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت: ۱۰ هزار کیلومتر "تارنوری" یا "فیبر نوری" در استان داریم که با توجه به حوزه کشاورزی و صنعتی، مخابرات در تلاش است تا علاوه بر رفع نیازهای شهروندان، تمام صنایع استان را با پروژه زیرساختی FTTH متصل کند.

به گزارش حبیب خبر، "رحیم فلاح زاده" اظهار کرد: فرصت برگزاری نمایشگاه تلکام پس از چند دوره وقفه با حمایت قابل توجه شرکت مخابرات ایران دوباره پیشران و زنده ساخته است و تاثیر زیادی در گسترش و پیشروی حوزه اقتصاد دیجیتال خواهد داشت.

او افزود: در خوزستان ۱۰ هزار کیلومتر فیبر نوری داریم که با توجه به حوزه کشاورزی و صنعتی، مخابرات استان در تلاش است تا علاوه بر رفع نیازهای شهروندان، تمام صنایع استان را با پروژه زیرساختی FTTH متصل کند.

فلاح زاده ادامه داد: کار ۳۰ هزار اتصال فیبر نوری و حدود ۴ هزار دایری در نقاط مختلف استان انجام شده است.

او گفت: بافت خاص خوزستان حرکت قوی‌تر و توانمندی را می‌طلبد و با حرکت‌های نوآورانه حوزه ستادی مخابرات ایران شاهد هستیم که مجموعه مخابرات از یک حوزه اپراتوری به بخش سرویس محور و دارای خدمات ارزش افزوده تبدیل شده است.

فلاح زاده خاطرنشان کرد: شرکت مخابرات ایران با اقدامات انجام‌شده به یک شرکت دیجیتال محور تبدیل خواهد شد و با توجه به اینکه تمام اقتصاد دنیا بر بستر ICT است، شرکت‌های دانش بنیان، استارت آپ‌ها و صنایع کوچک می‌توانند با استفاده از حوزه تحقیقات و نوآوری شرکت مخابرات ایران، بخشICT کشور را به جایگاه شایسته خود ارتقا دهند.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید