امروز:
سه شنبه - 12 تير - 1403
ساعت :

وزیر نفت درگذشت بیژن عالی پور را تسلیت گفت

وزیر نفت در پیامی درگذشت "بیژن عالی‌پور"، مدیرعامل پیشین شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب را تسلیت گفت.

به گزارش حبیب خبر، متن پیام تسلیت "جواد اوجی" به شرح زیر است:

«انالله و اناالیه راجعون

مهندس عالی‌پور سال‌های متمادی از عمر خویش را در مسیر خدمت به صنعت نفت ایران زمین گذراند و در هر جایگاه شغلی و مدیریتی از جمله در مدیرعاملی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، همواره منشاء خدماتی ارزشمند بود.

ایشان به گواه و بیان همکارانی که او را می‌شناختند پیوسته بر مدار اخلاق گام برمی‌داشت و در یاد دوستان و همراهان، بذر و نهالی نکاشت مگر آمیخته با صمیمیت، دوستی و نکویی.

از درگاه ایزد منان برای این همکار تلاشگر و درست‌کار، غفران و آمرزش الهی مسئلت می‌نمایم.

همچنین به نمایندگی از کارکنان خدوم و همه مدیران صنعت نفت، خدمت خانواده محترم شان تسلیت عرض نموده از درگاه احدیت برای فرزندان و سایر بستگان، دوستان و دوستداران آن مرحوم، صبر و سلامت آروز می‌کنم.»

گفتنی است: بیژن عالیپور از مدیران عامل پیشین شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب صبح روز پنجشنبه، ۱۶ آذرماه دارفانی را وداع گفت.

بیژن عالیپور زاده هفتم فروردین سال ۱۳۲۸ شمسی در مسجدسلیمان، دانش‌آموخته کارشناسی ارشد مهندسی صنایع از دانشگاه اکلاهمای مرکزی در آمریکا بود و فعالیت در صنایع نفت و گاز را از سال ۱۳۵۴ در شرکت ملی نفت ایران آغاز کرد و از سال ۱۳۹۳ تا ۱۳۹۷ مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، بزرگ ترین شرکت تولید کننده نفت ایران بود و در فاصله سال‌های ۱۳۹۸ تا ۱۴۰۰ به‌عنوان مشاور وزیر نفت فعالیت می‌کرد. وی در این مدت خدماتی ارزنده به صنعت نفت ایران داشت.

پایگاه خبری- تحلیلی حبیب خبر درگذشت بیژن عالی پور بزرگ مرد صنعت نفت ایران را به خانواده محترم، کارکنان صنعت نفت و مردم خوزستان تسلیت می گوید. روحش شاد و یادش گرامی باد.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید