امروز:
يكشنبه - 30 ارديبهشت - 1403
ساعت :

از عبدالملکی دولت روحانی تا  عبدالملکی دولت رییسی!

 اصلاحات نیوز نوشت: عبدالملکی در دولت روحانی می گفت: سرمایه گذاری خارجی یک اصطلاح است برای استثمار کشورها و باعث توسعه هیچ کشوری نشده است.

 ما در ایران مشکل سرمایه نداریم اصلا. همچنین وی در دولت رئیسی می گوید: رایزن اقتصادی چین کل بسته های سرمایه گذاری ما را یک جا برد و گفت من فکر می کنم سرمایه گذاران چینی خیلی استقبال کنند و امارات هم گفت که تا ۱۰۰ میلیارد دلار در ایران سرمایه گذاری می کند.

 عبدالملکی در دولت روحانی با انتقاد از سیاست ها و تلاش های او برای جذب سرمایه گذاری خارجی گفته بود: سرمایه گذاری خارجی یک اصطلاح است برای استثمار کشورها و باعث توسعه هیچ کشوری نشده است. ما در ایران مشکل سرمایه نداریم اصلا.

 او در دولت رئیسی در حال گزارش موفقیت هایش برای جذب سرمایه گذاری خارجی می گوید: رایزن اقتصادی چین کل بسته های سرمایه گذاری ما را یک جا برد و گفت من فکر می کنم سرمایه گذاران چینی خیلی استقبال کنند و امارات هم گفت که تا ۱۰۰ میلیارد دلار در ایران سرمایه گذاری می کند.

 حبیب خبر: دم جناب عبدالملکی گرم! جدن که در دولت روحانی نشان داد حرف "مرد" یکی است و نیز مرغ فقط یک پا دارد اما در دولت رئیسی حرف "او" می تواند دو تا یا مرغ چند پا داشته باشد!

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید