امروز:
جمعه - 28 ارديبهشت - 1403
ساعت :

رییسی: جوانان خوزستان نباید از بیکاری رنج ببرند

رییس جمهوری گفت: تلاش دولت جبران عقب‌ماندگی‌های خوزستان است.

به گزارش ایسنا، سید ابراهیم رییسی امروز هفتم اردی بهشت ماه در بدو ورود به فرودگاه دزفول، گفت: در این سفر پیگیر مصوبات سفر اول به خوزستان خواهم بود تا بررسی شود که مسوولان چه کردند.

وی افزود: ضمن این که مدیران و مسوولان این حوزه ها بازخواست می شوند تا ببینیم آنچه در سفر اول تصویب شد انجام شد یا خیر. آن چه برای من در آمار و ارایه گزارش ها مهم است، حل مشکل مردم است.

رییس جمهوری عنوان کرد: عزیزان مختلفی در استان و چهره های شاخصی که از این استان در مرکز حضور دارند، مسائل مختلفی را در استان به ما اعلام می کنند اما به نظرم کافی نیست و آن چه مهم است حضور ما در میدان است زیرا این حضور باعث می شود که مسایل حل شود. تا حل مسایل کار را با جدیت دنبال می کنیم.

وی با بیان این که خوزستان خط مقدم دفاع از وطن و دفاع از مرز و بوم کشور است و مردم این استان دین خود را به کشور ادا کردند، ادامه داد: مسوولان نسبت به این استان مسوولیت مضاعف دارند.

رییسی گفت: مردم اهواز نباید مشکل فاضلاب داشته باشند و جوانان خوزستان نباید از بیکاری رنج ببرند. با ظرفیت‌هایی که در این استان وجود دارد، نباید مشکل آب‌وفاضلاب و زیرساخت ها وجود داشته باشد.

وی تاکید کرد: در این دوران تلاش دولت جبران عقب‌ماندگی‌های خوزستان است.

حبیب خبر: جناب رییسی عزیز! جوانان خوزستان سال های سال است که از بیکاری رنج می برند و خم هم به ابرو نمی آورند و از مسوولان هم بابت وعده های و شعارهای دلگرم کننده شان درباره بیکاری و اشتغال و مسکن و ازدواج و رفاه و آسایش و آرامش و کلن چیزهای خوب خوب و باید ها و نبایدها تشکر و قدردانی می کنند.

جوانان خوزستانی به مصداق ضرب المثل:" نابرده رنج گنج میسر نمی شود/ مزد آن گرفت که دلگرم وعده شد!" عقیده دارند: برای رسیدن به هدف و آرزویی که در ذهن داریم باید ریاضت بکشیم و نمی خواهیم یک شبه به هرچیزی که دوست داریم برسیم؛ چرا که از وعده های شیرین و شعارهای دلگرم کننده مسوولان محترم دولت ها در این چهار دهه- که از هر چیزی در دنیا برای مان ارزشمند تر بوده است- محروم می شدیم!!

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید