امروز:
پنجشنبه - 6 ارديبهشت - 1403
ساعت :

سید صولت مرتضوی

 

معاون پارلمانی رییس جمهوری گفت: صولت مرتضوی به عنوان وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی به مجلس معرفی شد.

 

 سید محمد حسینی از معرفی وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی به مجلس شورای اسلامی خبر داد و گفت: آیت الله رئیسی در نامه‌ای به رئیس مجلس شورای اسلامی دکتر سید صولت مرتضوی را به عنوان وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی معرفی کرد.

 

 سید محمد حسینی خاطرنشان کرد: نامه معرفی وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی فردا یکشنبه در صحن علنی مجلس مجلس شورای اسلامی اعلام وصول خواهد شد و دکتر مرتضوی بلافاصله با حضور در کمیسیون ها مربوط به تشریح برنامه ها و پاسخ به پرسش های نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی خواهد پرداخت.

 

 معاون پارلمانی رییس جمهوری گفت: به پیوست نامه معرفی وزیر پیشنهادی تعاون کار و رفاه اجتماعی، خلاصه ای از رزومه کاری و نیز رئوس برنامه های دکتر مرتضوی نیز به مجلس ارسال شده است.

 

 معاون رییس جمهوری گفت: آقای مرتضوی سابقه مدیریت از بخشداری و معاون فرمانداری تا استانداری و معاونت سیاسی وزارت کشور برخوردار بوده است.

 

 دکتر حسینی با بیان اینکه تنوع و سطوح مسئولیت های اجرایی آقای مرتضوی به گونه ای است که بخوبی از عهده مسئولیت وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی  برمی‌آید، اظهار داشت:  ایشان شهردار کلان شهری همچنین مشهد مقدس بوده است و در آستان مقدس رضوی مدیرعامل سازمان موقوفات و در بنیاد مستضعفان نیز رئیس سازمان اموال و املاک بنیاد بوده است.

 

معاون رییس جمهوری گفت: مرتضوی همچنین یک چهره رسانه‌ای است که مدتی مدیرمسوول روزنامه حمایت و دبیرکل انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان بود.

 

او خاطرنشان کرد: عضویت و ریاست  هیات مدیره  بنیاد تعاون قوه قضاییه و آزادراه تهران - شمال از دیگر مسوولیت های ایشان است.

 

 معاون رییس جمهوری گفت: مرتضوی همچنین از آغاز دولت سیزدهم معاون اجرایی رئیس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری است که مسوولیت سفرهای استانی و پیگیری مصوبات سفرهای استانی را بر عهده داشته و تعامل گسترده ای با نماینده مجلس شورای اسلامی دارد که نمونه آن دیدارهای متعدد ایشان با مجامع استانی نمایندگان است.

منبع: فارس

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید