امروز:
جمعه - 31 فروردين - 1403
ساعت :

"خوزستان" در صدر حوادث هلال احمر/ امدادرسانی به ۲۲ هزار و ۳۷۳ نفر در طرح نوروزی

رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با بیان این که عوامل عملیاتی هلال احمر به ۲۲ هزار و ۳۷۳ نفر در طرح ملی امداد و نجات نوروزی امداد رسانی کردند گفت: خوزستان با ۲۲۸ حادثه، مازندران با ۲۰۵ حادثه و اصفهان با ۱۷۹ حادثه رتبه‌های اول تا سوم حوادث مختلف را دارند.

 

 به گزارش حبیب خبر، مهدی ولی پور در گفت‌وگو با ایسنا، درباره ارائه خدمات امدادی به هموطنان در طرح ملی امداد و نجات نوروزی جمعیت هلال احمر، گفت: تا صبح ۱۰ فروردین ماه، امدادگر و نجاتگران جمعیت هلال احمر ۲۲ هزار و ۳۷۳ مأموریت امدادی را به اجرا در آوردند.

 

وی با بیان اینکه بر اساس آمار، یک هزار و ۲۶۴ ماموریت ترافیکی، ۱۲۴ مورد کوهستان، ۱۴۸ مورد جوی و ۲۹ مورد مربوط به حوادث ساحلی بوده است گفت: در مجموع ۲۲ هزار و ۸۸۵ نفر امداد رسانی شدند و یک هزار و ۶۷۷ نفر نیز به مناطق امن انتقال یافتند.

 

به گفته رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر، یک هزار و ۱۱۸ نفر به مراکز درمانی منتقل شدند و ۸ هزار و ۷۲۴ نفر تحت مداوای سرپایی قرار گرفتند. همچنین ۲۱۳ عملیات نجات فنی در این مدت انجام شده است که ۲۵۴ نفر رهاسازی شدند.

 

ولی پور در پایان افزود: استان خوزستان با ۲۲۸ حادثه، مازندران با ۲۰۵ حادثه و اصفهان با ۱۷۹ حادثه رتبه‌های اول تا سوم حوادث مختلف را دارند.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید