امروز:
دوشنبه - 11 تير - 1403
ساعت :

معاون رییس‌ جمهور: حجت الاسلام شفیعی شخصیت ممتازی در خوزستان داشت

 

مراسم بزرگداشت حجت الاسلام سید محسن شفیعی با حضور معاون اول رئیس‌جمهوری در حسینیه ثارالله شهرستان دزفول برگزار شد.

 

به‌ گزارش حبیب خبر از ایسنا، جمعه‌شب ۵ فروردین‌ ۱۴۰۱ مراسم بزرگداشت حجت الاسلام سید محسن شفیعی نماینده ولی‌فقیه در دانشگاه‌های استان خوزستان با حضور محمد مخبر معاون اول رییس جمهوری، رییس دانشگاه جندی شاپور اهواز، فرماندار، امام جمعه و رییس شوای شهر شهرستان دزفول و پدر و فرزند ایشان و جمعی دیگر از مسوولان کشوری، استانی و شهرستانی در حسینه ثارالله شهرستان دزفول برگزار شد. 

 

 معاون اول رییس‌ جمهوری در حاشیه مراسم در مورد مرحوم حجت اسلام والمسلمین سید محسن شفیعی اظهار کرد: ایشان شخصیت ممتازی در استان داشت و با روحیه بسیار بالا ارتباط خوبی با مردم و دانشجویان داشت و به آنها رسیدگی می کرد. 

 

 

 همچنین امام جمعه موقت دزفول در سخنانی گفت: از خصوصیات منحصر به فرد مرحوم حجت الاسلام سید محسن شفیعی مردم داری ایشان بود. 

 

خسرو پناه ادامه داد: ایشان سی سال امام جماعت مسجدی را عهده دار بود و بعد از نماز نیز در میان مردم می نشست و ضمن گوش دادن به مشکلات شان به آنها رسیدگی می کرد.

 

او افزود: حجت الاسلام سید محسن شفیعی در هر کدام از جلساتی که می رفت هیچ گونه حق ماموریتی نمی گرفت که نمونه این حرکت را ما در شهید مقاومت سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی دیده بودیم.

 

گفتنی است: این مراسم با مرثیه خوانی حاج صادق آهنگران پایان یافت. 

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید