امروز:
جمعه - 14 ارديبهشت - 1403
ساعت :

پیام تسلیت مسوولان سیاسی برای درگذشت حجت‌الاسلام شفیعی

 

برخی از مسوولان سیاسی با صدور پیام هایی جداگانه درگذشت حجت‌الاسلام سیدمحسن شفیعی مسوول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه‌های خوزستان را تسلیت گفتند.

 

به گزارش حبیب خبر از ایسنا، دکتر محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی درگذشت حجت‌الاسلام‌ و المسلمین سید محسن شفیعی مسوول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه‌های خوزستان را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

محضر گرامی آیت‌الله سیدعلی شفیعی‌(دامت توفیقاته) نماینده محترم مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، ضایعه درگذشت فرزند ارجمندتان حجت‌الاسلام‌ و المسلمین سید محسن شفیعی مسئول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه های خوزستان موجب تأسف و تأثر گردید. 

 

ضمن عرض تسلیت و تعزیت به حضرت‌عالی، روحانیت معزز ، مردم شریف استان خوزستان ، دوستان و ارادتمندان، بیت مکرم  و سایر بستگان، برای آن فقید سعید که اینک در جوار برادر شهیدش آرام گرفته، رحمت واسعه و رضوان الهی و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

هم چنین محمد مخبر معاون اول رییس جمهور نیز در پیامی به آیت الله حاج سید علی شفیعی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری درگذشت فرزند وی حجت الاسلام والمسلمین حاج سید محسن شفیعی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان خوزستان را به شرح زیر تسلیت گفت.

*****

بسم الله الرحمن الرحیم

 

انالله و اناالیه راجعون

 

حضرت آیت الله حاج سید علی شفیعی

 

نماینده محترم مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری

 

درگذشت جانگداز فرزند فرهیخته، دانشمند و خدمتگزارتان حجت الاسلام والمسلمین حاج سید محسن شفیعی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان خوزستان را به محضر حضرتعالی، مردم شریف و حوزه های علمیه و دانشگاهیان استان خوزستان تسلیت عرض می نمایم.

 

از خداوند متعال برای این چهره برجسته دینی و علمی، غفران و رحمت واسعه الهی و همنشینی با برادر شهیدش و برای جنابعالی و سایر بازماندگان آن مرحوم صبر و اجر مسألت دارم.

*****

استاندار خوزستان درگذشت حجت الاسلام شفیعی را تسلیت گفت

حجت الاسلام " سید محسن شفیعی" درگذشت

 

 استاندار خوزستان درگذشت حجت الاسلام والمسلمین سید محسن شفیعی را تسلیت گفت.

 

به گزارش حبیب خبر، متن پیام صادق خلیلیان استاندار خوزستان به شرح زیر است:

 

"بسم الله الرحمن الرحیم

 

«إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ»

 

إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَهٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْءٌ إِلَی یَوْمِ الْقِیَامَهِ

 

خبر درگذشت عالم ربانی و روحانی متفکر، حجت الاسلام والمسلمین سید محسن شفیعی، مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌های خوزستان موجب تأثر و اندوه فراوان همگان گردید.

 

این عالم فرهیخته که از اساتید  بنام بودند، به پیروی از امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، تمام عمر پر برکت خویش را وقف بسط معارف اسلامی، ترویج مکتب اهل بیت علیهم السلام و اعتلای اندیشه اسلامی، گسترش و نشر اصول علم و معرفت و غنی بخشی به دانشگاه ها و تربیت شاگردان فراوان نموده و نقش مهم و موثری در همبستگی و وحدت میان حوزه و دانشگاه ایفا نمودند. تبیین اندیشه امامین انقلاب در بین جامعه دانشگاهی، حوزوی و قشر جوان فقدان ایشان را دردناک تر کرد.

 

اینجانب این ضایعه را محضر مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، ابوی گرامی ایشان آیت الله سید علی شفیعی، علمای اعلام، حوزه ‌های علمیه و جامعه دانشگاهی استان، شاگردان و محبان ایشان و بیت مکرم آن مرحوم تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند سبحان برای ایشان رحمت واسعه، رضوان الهی و همنشینی با سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و برادر شهیدش و برای خانواده مکرم و داغدار ایشان صبر جمیل و اجر جزیل مسألت می نمایم.

 

صادق خلیلیان- استاندارخوزستان"

****

پیام تسلیت آیت الله کعبی در پی درگذشت حجت الاسلام شفیعی

پیام تسلیت آیت الله کعبی در پی درگذشت حجت الاسلام شفیعی

 

 آیت الله کعبی به آیت الله شفیعی در پی درگذشت جانسوز فرزند برومندشان حجت الاسلام و المسلمین سید محسن شفیعی تغمدالله برحمته الواسعة، تسلیت گفت.

 

به گزارش ایسنا، در متن یپام آیت الله کعبی آمده است:

 

"بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله وانا الیه راجعون

 حضرت آیت الله شفیعی دامت برکاته

سلام علیکم بما صبرتم

با کمال تاسف و تأثر و با قلبی آکنده از حزن و اندوه و با ایمان به قضا و قدر الهی، در کربلای معلی و بعد از زیارت شعبانیه سیدالشهداء، خبر رحلت و پیوستن فرزند ارشدتان، صدیق شفیقِ اینجانب، حضرت حجت الاسلام و المسلمین، مرحوم مغفور له، آقای حاج سید محسن شفیعی تغمده الله برحمته الواسعة را به برادر شهیدش دریافت کردم.

 

این مصیبت غمبار را به حضرتعالی و والده یِ شهید و مادر بزرگوار آن مرحوم و کلیه  اعضای خانواده و بستگان و ارادتمندان و فرزندان و داغدیدگان به ویژه فرزند فاضل شان حجة الإسلام و المسلمین آقای سید محمد مهدی شفیعی دام عزه و مردم شریف خوزستان و دانشگاه ها و حوزه های علمیه تسلیت و تعزیت عرض می نمایم.

از خداوند متعال برای جنابعالی و خاندان مکرم صبر جمیل و اجر جزیل و سلامتی و طول عمر با عزت و عافیت مسألت می نمایم و در بارگاه نورانی سید الشهداء حضرت امام حسین علیه السلام و سایر مشاهد مشرفه، دعاگوی جنابعالی هستم و برای آن مرحوم،  غفران و رحمت واسعه و رضوان الهی و حشر با امام حسین علیه السلام و شهدای کربلا  را مسألت می نمایم.

 

 ارتحال این یار امام و رهبری  و عالم دانشمند انقلابی خسارت بزرگی ست. رجاء واثق دارم، خدمات ماندگار آن مرحوم به مکتب اهل بیت علیهم السلام و نظام اسلامی در خط امام راحل قدس سره الشریف و رهبری معظم دام ظله در حوزه ودانشگاه، توشه آخرت ایشان باشد.

 بمنه وکرمه.

 انه سمیع مجیب.

۲۸/ ۱۲/ ۱۴۰۰

کربلای معلی

 الاقل_ عباس کعبی"

*****

وزیر بهداشت، درگذشت حجت الاسلام شفیعی را تسلیت گفت

وزیر بهداشت، درگذشت حجت الاسلام شفیعی را تسلیت گفت

 

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پیامی درگذشت عالم وارسته حجت الاسلام و المسلمین سید محسن شفیعی را تسلیت گفت.

 

به گزارش حبیب خبر از ایسنا، پیام تسلیت دکتر بهرام عین‌اللهی بدین شرح است:‌

 

 "بسم الله الرحمن الرحیم

 

 الَّذِینَ آمَنُوا وَ عَمِلُوا الصَّالِحاتِ طُوبی‌ لَهُمْ وَ حُسْنُ مَآبٍ

 

 کسانی‌که ایمان آورده و کارهای شایسته انجام داده‌اند خوشا بحالشان و سرانجام نیکویی دارند

 

 تقدیر الهی بر این تعلق گرفت که بهار زندگی را پائیزی سخت به انتظار بنشیند و این بارزترین تفسیر فلسفه آفرینش در پهنای بی‌کران هستی و یگانه راز جاودانگی اوست.

مطللع شدیم که حجت الاسلام والمسلمین سید محسن شفیعی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های خوزستان به سرای جاوید بال گشود ؛ در آستانه سال جدید به سوگ نشستن در غم از دست دادن عزیزان صبری عظیم می طلبد.

 

 عروج این دوست دیرین روزهای دفاع مقدس را به محضر تلاشگران حوزه سلامت خوزستان  به ویژه همکاران خود در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز و بازماندگان محترم و معزز ایشان تسلیت عرض نموده، از درگاه ایزد متعال علو درجات برای آن مرحوم مغفور و صبر جمیل و اجر جزیل برای بازماندگان گرانمایه ایشان خواستارم و از درگاه حضرت حق مسئلت می‌نمایم که رحمت واسعه خود را بپاس خدمات ارزشمند این عزیز شامل حال او نموده و ایشان را در سرای باقی از رحمت واسعه خود متنعم گرداند."

*****

تسلیت رییس پارک علم و فناوری خوزستان در پی درگذشت حجت الاسلام شفیعی

 رییس پارک علم و فناوری خوزستان در پی این ضایعه اسفناک با صدور پیام تسلیتی درگذشت حجت الاسلام و المسلمین سیدمحسن شفیعی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های خوزستان را تسلیت گفت.

 

متن پیام دکتر محمد راضی جلالی به شرح زیر است:

 

"بسم اللّه الرحمن الرحیم

 

«ألّذین اِذا أصابَتْهُم مُصیبَه قالوا إنّا لِلّه و إنّا إلَیْهِ راجِعون»

 

خبر درگذشت عالم ربانی، اسوه اخلاق و خدمتگزار صدیق انقلاب، مرحوم حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سیدمحسن شفیعی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان خوزستان موجب تاثر و تاسف عمیق جامعه علمی خوزستان گردید.

 

این عالم ربانی در طول سال ها تلاش، کوشش و خدمت صادقانه در دانشگاه، ضمن تعلیم و تربیت و تقدیم شاگردان زیادی به جامعه اسلامی و انقلابی، از خود چهره ای خدوم، انقلابی و اخلاق مدار به یادگار گذاشته اند. از دست دادن این روحانی بزرگوار برای ما بسیار سخت و ناباورانه می باشد، ولی در برابر تقدیر حضرت پروردگار چاره‌ای جز تسلیم و رضا نیست و این بارزترین تفسیر فلسفه آفرینش در فراخنای بی کران هستی و یگانه راز جاودانه اوست.

 

اینجانب به نوبه خود و به نیابت از خانواده فناوران و نوآوران خوزستان این ضایعه اسفناک را به مردم شریف استان خوزستان، جامعه دانشگاهی، خانواده محترم ایشان به ویژه آیت الله شفیعی پدر بزرگوارشان صمیمانه تسلیت عرض می کنم و از درگاه خداوند منان برای ایشان رحمت واسعه الهی و همجواری با جد بزرگوارشان و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسألت دارم."

*****

پیام تسلیت علی منتظری در پی درگذشت مسوول نهاد رهبری در دانشگاه‌های خوزستان

رییس پژوهشکده علوم بهداشتی جهاد دانشگاهی و عضو هیأت امنای مؤسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی استان خوزستان در پیامی،‌ درگذشت مسئول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه‌های خوزستان را به بیت آن مرحوم به ویژه پدر بزرگوار ایشان، حضرت آیت‌الله سید علی شفیعی تسلیت گفت.

 

به گزارش حبیب خبر از ایسنا، پیام تسلیت دکتر علی منتظری، رئیس پژوهشکده علوم بهداشتی جهاد دانشگاهی و عضو هیأت امنای مؤسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی استان خوزستان در پی درگذشت حجت‌الاسلام و المسلمین سید محسن شفیعی، مسئول دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان خوزستان به این شرح است:

 

بسمه تعالی

 

محضر مبارک حضرت آیت‌الله سید علی شفیعی دامت برکاته

 

خبر درگذشت جانسوز و دل‌گداز سید محسن عزیز، آن روحانی فرزانه و محبوب غم بزرگی بر دلها نهاد. این عالم انقلابی و برجسته مأمن و پناه دانشگاهیان استان خوزستان و برادری بسیار عزیز برای جهادگران جهاد دانشگاهی بود.

 

ضایعه مولمه پرواز آسمانی این وجود نازنین و این روحانی مجاهد را به محضر جنابعالی و بیت محترم شفیعی و همسر گرامی و فرزندان ایشان از صمیم دل تسلیت عرض می‌کنم و برای آن حضرت صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می‌نمایم. ما و همه دوستداران ایشان در جهاد دانشگاهی در این غم بزرگ با شما شریکیم.

 

بیش از این تصدیع نمی‌دهم و دعاگوی وجود شریف شما هستم.

 

اللهم رضا به رضاک و تسلیماً لامرک

 

فرزند کوچک شما - علی منتظری، رئیس پژوهشکده علوم بهداشتی جهاد دانشگاهی و عضو هیأت امنای مؤسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی استان خوزستان

*****

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی:

مرحوم حجت‌الاسلام شفیعی مشاوری امین برای دانشجویان بود

مرحوم حجت‌الاسلام شفیعی مشاوری امین برای دانشجویان بود

 

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در پیامی، ارتحال حجت‌الاسلام و المسلمین سید محسن شفیعی، مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌های خوزستان را تسلیت گفت.

 

به گزارش حبیب خبر به نقل از شورای عالی انقلاب فرهنگی، متن پیام دکتر سعیدرضا عاملی، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی بدین شرح است:

 

اناللّه و انا الیه راجعون

 

خبر ارتحال برادر گرامی حجت‌الاسلام و المسلمین سید محسن شفیعی، مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌های خوزستان موجب تأسف و تألم خاطر شد.

 

سال ها حضور پر نشاط و مجاهدانه در دانشگاه های استان و تبیین آرمان های انقلاب اسلامی چهره ای درخشان از ایشان برجای گذاشته است. او مشاوری امین برای دانشجویان بود و در این مسیر نگاه الهی، فرهنگی و تربیتی عمیقی داشت.

 

اینجانب درگذشت این روحانی جلیل القدر را به اهالی علم و فضیلت، دانشگاهیان محترم استان، خاندان مکرم شفیعی به خصوص پدر، مادر، همسر و فرزندان آن مرحوم تسلیت عرض کرده و از خداوند متعال برای آن مرحوم علو درجات و همنشینی با برادر شهیدش بر خوان کرم اباعبدالله الحسین علیه السلام مسألت می‌نمایم.

*****

سرپرست دانشگاه شهید چمران اهواز درگذشت حجت الاسلام شفیعی را تسلیت گفت

سرپرست دانشگاه شهید چمران اهواز در پی درگذشت حجت الاسلام شفیعی را تسلیت گفت

 

 سرپرست دانشگاه شهید چمران اهواز در پیامی درگذشت حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محسن شفیعی مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان خوزستان و این دانشگاه را تسلیت گفت.

 

به گزارش ایسنا، در متن پیام دکتر علی‌محمد آخوندعلی آمده است:

 

"انا لله و انا الیه راجعون

 

خبر درگذشت ناگهانی و نابهنگام حجت‌الاسلام‌والمسلمین جناب آقای سید محسن شفیعی مسئول محبوب و عزیز نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان خوزستان همه‌ی ما را مبهوت و عزادار نمود.

 

از دست دادن فرهیخته‌ای دانشمند چون ایشان حقیقتاً مصداق بارز ثلمه در اسلام است. مشارالیه پدر معنوی دانشگاهیان خوزستان، اعم از استاد، دانشجو و همیاران علمی بود.

مرحوم مغفور بدون شک تمام عمر گران‌قدر خود را در راه جهاد علمی در دو سطح جامعه و دانشگاه صرف نمود و راهنما و مراد همه‌ی کسانی بود که به هر دلیل به راهنمایی و همراهی ایشان نیاز داشتند. ثمره‌ی عمر شریف و نه چندان بلند ایشان به بار نشستن ارزش‌های اسلامی و انسانی و پرورش انسان‌های شایسته‌ای است که در ارکان دانشگاه‌های استان و مساجد، نقش‌محوری در توسعه فرهنگ اخلاق و دین‌مداری دارند.

 

اینجانب این ضایعه‌ی جان‌گداز را به حضرت آیت ا... شفیعی، بیت شریف ایشان، همه‌ی دانشگاهیان و مردم شریف استان خوزستان عرض تسلیت دارم و از خدای بزرگ علو درجات برای ایشان و صبر و سکینه الهی  برای بازماندگان مسِالت می‌نمایم."

*****

پیام تسلیت مدیرعامل شركت ملی حفاری ایران در پی درگذشت فرزند آیت الله شفیعی
 

 

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران درگذشت فرزند آیت الله شفیعی نماینده محترم مردم شریف خوزستان در مجلس خبرگان رهبری را تسلیت گفت.
 

 

به گزارش حبیب خبر از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران، در پیام تسلیت دکتر حمیدرضا گلپایگانی آمده است:

 

 انا لله و انا الیه راجعون

 

 حضرت آیت الله سید علی شفیعی نماینده محترم مردم شریف خوزستان در مجلس خبرگان رهبری

 

خبر درگذشت فرزند عزیزتان حجت الاسلام و المسلمین دکتر حاج سید محسن شفیعی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان موجب تأثر و تألم عمیق اینجانب و کارکنان شرکت ملی حفاری ایران گردید.

 

اخلاق مداری، محبت بی دریغ، خدمتگزاری، منش و رفتار حاج سید محسن همیشه خاطره ای خوش را در اذهان بر جای می گذاشت و پس از کوچ ابدی از دنیای فانی نیز هیچگاه از یاد نخواهد رفت و فقدان وجودش همیشه چون دردی جانکاه بازماندگان را می آزارد...

 

مصیبت وارده را به جنابعالی، بیت معزز، روحانیت معظم، دانشگاهیان و مردم ولایت مدار استان خوزستان تسلیت عرض نموده، از خداوند رحمان برای آن زنده یاد رحمت واسعه و علو درجات عالیه و برای بازماندگان صبر و شکیبایی و طول عمر با عزت مسئلت دارم.

 *****

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید