امروز:
چهارشنبه - 29 فروردين - 1403
ساعت :

 
طلا

 

قیمت هر قطعه سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید (امامی) امروز به ۱۳ میلیون و ۱۴۱ هزار تومان رسید که قیمت آن نسبت به آخرین روز کاری هفته گذشته ۵۹ هزار تومان کاهش یافت.

 

به گزارش حبیب خبر از همشهری ‌آنلاین، امروز شنبه ( ۲۷ آذر ۱۴۰۰) در حدود ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه، قیمت هر قطعه سکه تمام‌ بهار آزادی طرح جدید (امامی) به ۱۳ میلیون و ۱۴۱ هزار تومان رسید که قیمت آن نسبت به آخرین روز کاری هفته گذشته -پنجشنبه ۲۵ آذر- حدود ۵۹ هزار تومان کاهش یافت.  

 

اما امروز هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با قیمت ۱۲ میلیون و ۷۸۳ هزار تومان معامله شد که نسبت به روز کاری گذشته قیمت آن ۴۹ هزار تومان افزایش یافت.

 

نیم‌سکه بهار آزادی نیز با قیمت ۶ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان معامله شد که قیمت آن نسبت به آخرین روز کاری هفته گذشته ۷۰ هزار تومان ارزان‌تر شد.

 

ربع‌سکه بهارآزادی نیز امروز با قیمت ۳ میلیون و  ۸۰۰ هزار تومان معامله شد که قیمت آن نسبت به آخرین روز کاری هفته گذشته ۸۱ هزار تومان ارزان‌تر شده است.

 

قیمت هر سکه یک گرمی نیز به دو میلیون و ۳۷۰ هزار تومان رسید که قیمت آن نسبت به روز کاری هفته گذشته ۱۲  هزار تومان ارزان تر شد.

 

قیمت هرگرم طلای ۱۸ عیار نیز به یک میلیون و ۳۰۴ هزار و ۶۰۰ تومان رسید که نسبت به روز کاری گذشته ۶ هزار و ۷۰۰ تومان افزایش یافته است.

 

امروز قیمت اونس جهانی طلا نیز ۱۷۹۸ دلار اعلام شد.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید