امروز:
جمعه - 31 فروردين - 1403
ساعت :

درگذشت احمد گل‌محمدی بر اثر کرونا

احمد گل‌محمدی، استاد دانشگاه، مترجم و پژوهشگر در سن ۵۳سالگی بر اثر کرونا از دنیا رفت.

 

علی آدمی، استاد علوم سیاسی دانشگاه علامه طباطبایی، با تایید خبر درگذشت احمد گل‌محمدی که مدیر گروه علوم سیاسی دانشگاه علامه طباطبایی بود به ایسنا گفت: متأسفانه امروز (شنبه، ۳۰ مردادماه) از دنیا رفتند و ظاهراً به کرونا مبتلا بودند.

 

دانشگاه علامه طباطبایی نیز در پیامی نوشته است: "با اندوه بسیار به سوگ استاد بزرگوار، دکتر احمد گل‌محمدی، مدیر گروه علوم سیاسی و مترجم و محقق برجسته کشور که بر اثر بیماری کرونا جان به جان‌آفرین دادند، نشسته‌ایم. خانواده دانشگاه علامه طباطبایی یاد و خاطره آن استاد مهربان و فرزانه را گرامی می‌دارد و از پروردگار خواهان بخشش بردباری به خانواده، دانشجویان و همکاران آن یار سفرکرده است."

 

 

احمد گل‌محمدی متولد سال ۱۳۴۷ در ارسباران و فارغ‌التحصیل رشته‌ جامعه‌شناسی سیاسی (با گرایش ایران) از دانشگاه تهران بود. او در دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه علامه طباطبایی تدریس می‌کرد و عضویت در کمیته علمی بررسی وحدت و هویت ملی، همکاری در تنظیم آیین‌نامه وظایف اعضای هیئت علمی پژوهشی، ویراستاری علمی مجموعه سخنرانی‌های هفته پژوهش، عضویت در شورای برنامه‌ریزی و کمیته شورای انتشارات دانشکده علوم سیاسی علامه طباطبایی و عضویت در کمیته همایش تاریخ و علوم سیاسی بخشی از فعالیت‌های اجرایی اوست.

 

گل‌محمدی ترجمه آثاری چون «درآمدی بر فلسفه تاریخ»، «بنیادهای علم تاریخ»، «درآمدی انتقادی بر تحلیل سیاسی» و «ایران بین دو انقلاب» را در کارنامه خود دارد.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید