امروز:
پنجشنبه - 9 فروردين - 1403
ساعت :

 
باید انقلاب «خانه‌سازی»راه‌اندازی کنیم/لزوم آبادانی و پیشرفت کشور

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه ۱۵ میلیون حاشیه‌نشین داریم و لازم است برای آنها خانه تهیه شود، گفت: باید یک انقلاب خانه‌سازی برای مردم و محرومین راه بیندازیم.  

به گزارش حبیب خبر به نقل از خبرگزاری مهر، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ظهر امروز (جمعه) با حضور در مسجد محله شهید سلیمانی اهواز ضمن تسلیت ایام فاطمیه و گرامیداشت سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و یار باوفای او «ابومهدی المهندس»، در سخنرانی کوتاهی گفت: امیدواریم راه این شهیدان تا آزادی کامل منطقه و جهان اسلام از چنگال همه ظالمین و مستکبرین عالم ادامه پیدا کند.

وی با قدردانی از آقای شاهوارپور و حاجتی و گروه‌های جهادی، تاکید کرد: من دست تمامی کسانی که به مردم محروم خدمت می‌کنند را می بوسم. این آیه شریفه که وَلَوْ أَنَّ أَهْلَ الْقُرَیٰ آمَنُوا وَاتَّقَوْا لَفَتَحْنَا عَلَیْهِم بَرَکَاتٍ مِّنَ السَّمَاءِ وَالْأَرْضِ می‌فرماید هر جا که ایمان و تقوا وارد بشود، برکات از زمین و آسمان می‌جوشد. برخی از دوستان در اینجا گفتند که با ورود سپاه به این منطقه انقلاب برای اولین بار وارد شد. پاسداران انقلاب هر جا که بروند با خودشان برکات می‌آورند. نمونه‌اش حاج قاسم سلیمانی بود که در ایران و عراق و لبنان و سوریه برکاتی را با خود آورد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: باید تلاش کنیم که خدمت به مردم را به عنوان اصلی‌ترین هدف انقلاب اسلامی در نظر بگیریم. انقلاب شده برای آسایش مردم و انقلاب شده که ظلم نباشد، فساد نباشد، فقر نباشد، تبعیض نباشد و یک جامعه آرمانی به وجود بیاید. محله‌ها و شهرها و روستاهای ایران آرمانی شکل بگیرند.

رضایی اظهار کرد: هدف انقلاب اسلامی، آبادانی دنیا و آخرت شهرهای ایران است. آبادانی دنیا و آخرت محلات و مناطق ایران است. انقلاب اسلامی می‌خواهد دنیا و آخرت خانواده‌های ایران را آباد سازد. باید تلاش کنیم که درد و رنجی در دل مردم نباشد.

وی تصریح کرد: انقلاب وارد هر عرصه‌ای شد، مشکلات آن را رفع کرد. انقلاب وارد امنیت شد، امنیت را سامان داد. وارد دفاع شد، مرزها را امن کرد. مردم ما زیر سایه ولایت فقیه به نظام جمهوری اسلامی افتخار می‌کنند اما انقلاب وارد اقتصاد و صنعت و کشاورزی نشده است، وارد شهرسازی ایران نشده است.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه در قانون اساسی تصریح شده که هیچ خانواده ایرانی نباید بدون مسکن باشد اما امروز متاسفانه ۱۵ میلیون حاشیه نشین داریم و لازم است دولت و مجلس و قوه قضاییه برای آنها خانه تهیه کنند، تاکید کرد: باید یک انقلاب خانه سازی برای مردم و محرومین راه بیندازیم. خانه بدون شغل و درآمد هم ناقص است. مسکن یک روی سکه است و روی دیگر، درآمد و شغل برای مردم است.

رضایی افزود: من از آقایانی که برای شما خانه ساخته‌اند می‌خواهم که برای اشتغال شما برنامه‌ریزی کنند. کسب و کارهای خانگی به وجود بیاید و محصولات خانگی در بازار نهایی به فروش برسد. لذا همه اعضای خانواده می‌توانند کار کنند. من از کودکی در کنار پدرم کار می‌کردم.

دبیر مجمع تشخیص مصحلت نظام گفت: امیدوارم آبادانی محله شهید سلیمانی، در همه امور از سازندگی تا کارآفرینی نمونه باشد و من هم به عنوان یک سرباز اسلام از همه شما تشکر می‌کنم. دست به دست هم بدهیم تا آبادانی و پیشرفت ایران را رقم بزنیم.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید