امروز:
سه شنبه - 1 خرداد - 1403
ساعت :

سراج کاشان/دکتر قنواتی نشان عالی مدیر سال 1399 را کسب کرد

شرکت فولاد آتیه خاورمیانه در کنار شركت هاي بزرگ صنعت فولاد كشور، بار دیگر افتخار آفرینی کرد.

به گزارش پایگاه خبری- تحلیلی حبیب خبر، در پنجمین اجلاس سراسری نشان عالی مدیر سال، دکتر عزیز قنواتی مدیرعامل شرکت فولاد آتیه خاور میانه در کنار مدیران شرکت هاي فولاد خوزستان، فولاد مباركه، شركت ملي مس ايران و فولاد هرمزگان توانست به عنوان مدیر عالی سال ۱۳۹۹ کشور انتخاب شود.

پنجمین اجلاس سراسری نشان عالی مدیر سال با حضور علی اصغر مونسان وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، برات قبادیان معاون آموزش، پژوهش و فناوری وزارت صنعت، معدن و تجارت و رییس کمیته علمی، خداداد غریب پور معاون وزارت صنعت، معدن و تجارت و رییس هیات عامل ایمیدرو، عیسی کلانتری معاون رییس جمهور و رییس سازمان محیط زیست، داود دانش جعفری عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و رییس شورای سیاست گذاری و سایر مسئولان کشوری، در تالار دیپلماتیک وزارت امور خارجه تهران برگزار شد که برگ زرینی برای یک خوزستانی رقم خورد.

این اجلاس با رویکرد؛ تجلیل از مدیران موفق و جوان ، معرفی و تجلیل از مدیران خلاق در عرصه کارآفرینی، تقدیر از چهره های شاخص مدیریت، تبیین نقش جایگاه مدیریت در بهبود فضای کسب و کار و اشاعه فرهنگ مدیریت ایرانی، اسلامی و عدالت اجتماعی در جامعه انجام شد.

در این مراسم نشان عالی مدیر سال به دلیل عملکرد مثبت در حوزه پایداری کسب و کار، خلاقیت، نوآوری و اشتغال‌ زایی و رشد بيش از ٤٠ درصد توليد به ویژه در شرایط تحریم ها به دکتر عزیز قنواتی مدیرعامل شرکت فولاد آتیه خاور میانه اعطا شد.

گفتنی است: دکتر قنواتی از مدیران توانمند و موفق خوزستانی محسوب می شود که در زمان تصدی مدیریت عاملی شرکت فولاد اکسین خوزستان و شرکت فولاد امیرکبیر کاشان مفتخر به در یافت نشان مدیر برگزیده جهادی جمهوری اسلامی ایران شده و از تیرماه 1398که سکان مدیریت شرکت فولاد آتیه خاور میانه را برعهده گرفت،روند موفقیت در تولید آغاز و عملکرد خوب ایشان و همکاران زحمتکش ایشان  موجب شد تا در این شرکت شانه به شانه دیگر شرکت های تولیدی -صنعتی کشور حرکت موفقیت آمیز داشته باشد.

شرکت فولاد آتیه خاور میانه با رویکرد صادرات محور برنامه های خود را پایه ریزی کرد، و 90 درصد تولید را به کشور های عراق، و حوزه خليج فارس صادرات نمود و رشد 40 درصدی نیز به همراه داشت.

دکترعزیزقنواتی پس از دریافت نشان عالی مدیر سال 1399در گفت وگویی کوتاه ضمن تشکر از خانواده بزرگ این شرکت اظهار کرد: اگرچه سال 98 و همچنین 6 ماه اول سال1399برای تولید کنندگان فولاد سال سختی بود،اما نقطه قوت کار این بود که به رغم تمام این مشکلات با تلاش مستمر سهامداران و مديران و كاركنان پرتلاش و زحمتكش و همکاری ،همدلی همه ذينفعان توانستیم اتفاقات خوبی را برای شرکت فولاد آتیه خاورمیانه ثبت کنیم.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید