مرگ قاضی منصوری همراه با خشونت بود! / کالبد شکافی در رومانی فاش کرد رسانه‌های رومانی گزارش داده‌اند: نتایج اولیه کالبدشکافی جسد غلامرضا منصوری، قاضی ایران نشان می‌دهد که مرگ او با "خشونت" همراه بوده است.
این رسانه‌ها به نقل از دفتر دادستانی بخارست گزارش داده‌اند که روی جسد او اثر "جراحات ناشی از ضربه" دیده شده که "با یک جسم سخت" وارد شده است.

جسد غلامرضا منصوری، بازپرس و قاضی سابق دیوان عالی کشور جمهوری اسلامی ایران جمعه سی‌ام خرداد در هتلی در بخارست رومانی پیدا شد که ۱۰ روز در آن اقامت داشت.

پلیس رومانی گفته بود که آقای منصوری از ارتفاع بالا در طبقه پنجم هتل به پایین راهروی نورگیر در طبقه هم‌کف افتاده و جان خود را از دست داده است.

دادستانی بخارست گفته است که تحقیقات در محل حادثه و جمع‌آوری مدارک و شواهد انجام شده و فیلم‌های دوربین‌های مداربسته را هم در اختیار دارد.

قاضی منصوری کیست؟!

آقای منصوری، قاضی پیشین اجراییات شهرستان لواسانات در پرونده فسادی که در ایران در حال رسیدگی است متهم به گرفتن رشوه ۵۰۰ هزار یورویی بود.

او به عنوان متهم متواری به درخواست ایران در بخارست دستگیر و به مدت یک ماه به صورت مشروط آزاد شد و در همین دوره جان خود را از دست داد.

منبع : انتخاب