امروز:
پنجشنبه - 13 ارديبهشت - 1403
ساعت :

يك صد نفر بیمه شده تامين اجتماعي در شرکت آجر سازی خوزستان فعالیت دارند.

همزمان با گرامیداشت روز اقتصاد مقاومتی و کارآفرینی مدیرکل تأمین اجتماعی خوزستان از شرکت آجرسازی خوزستان بازدید كرد و با مدیر عامل و کارگران اين شركت به گفت و گو نشست.

به گزارش وب سايت حبيب نيوز، سید محمد مرعشی در اين ديدار گفت: اقتصاد مقاومتی روشی برای مقابله با تحریم های اقتصادی علیه یک منطقه یا کشور تحریم شده با کمترین وابستگی به خارج از کشور در خصوص نیازهای اساسی و راهبردی است. لازم دانستیم به همین مناسبت با حضور در جمع کارفرمایان و کارگران و به پاسداشت تمامی مجاهدت هایی که در امر تولید و اشتغال داشته اند قدردان این تلاش صادقانه باشیم.

او با اشاره به 29 بهمن ماه به عنوان روز ملی اقتصاد مقاومتی و کارآفرینی گفت: بی تردید تأمین اجتماعی پدیده ای است که با رشد اقتصادی، کرامت انسان و سرافرازی ملی پیوندی ناگسستنی دارد و عملکرد این سازمان از طریق آثاری که بر متغیرهای گوناگون اقتصادی و اجتماعی دارد می تواند به نوبه خود نقشی اثرگذار در تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی به ویژه حوزه کارفرینان و کارآفرینان ایفا كند.

همچنین مدیر عامل شرکت آجرسازی خوزستان در سخناني گفت: در حال حاضر يك صد نفر نیروی انسانی به عنوان بیمه شده در مجموعه این شرکت فعالیت دارند.

حمید اسکندری گفت: سازمان تأمین اجتماعی همواره به عنوان حامی در کنار کارفرمایان و کارآفرینان بوده و ما نیز خود را عضوی از خانواده بزرگ تأمین اجتماعی می دانیم.

او با انتقاد از برخی قوانین، بخشنامه ها و دستورالعمل های جاری در حوزه تأمین اجتماعی افزود: امیدواریم قانون گذاران و متولیان اجرای آن، بنا به شرایط موجود و تحریم های استکبار جهانی تمهیداتی فراهم كنند تا کارآفرینان بتوانند با سرمایه گذاری، اشتغال و تولید ملی گام های بهتری برای آبادانی کشور بردارند.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید