امروز:
شنبه - 15 ارديبهشت - 1403
ساعت :

پیام تبریك مدیرعامل شركت لوله‌سازی اهواز به مناسبت آغاز ماه مبارك رمضان

 مدیرعامل شركت لوله‌سازی اهواز به مناسبت فرارسیدن ماه مبارك رمضان پیامی صادر کرد.

 به گزارش حبیب خبر, در پیام "محمدرضا دانیاری" آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

 شَهْرُ رَمَضَانَ الَّذِی أُنْزِلَ فِیهِ الْقُرْآنُ هُدًی لِلنَّاسِ وَ بَینَاتٍ مِنَ الْهُدَی وَالْفُرْقَانِ

 (سوره بقره آیه 185)

 رمضان، ماه نیایش و بندگی‌های خالصانه فرا رسید و خداوند متعال فرصت حضور در بهترین ماهش را بر ما ارزانی داشت تا با بهره‌گیری از تعالیم جان بخش الهی و پیروی از سیره پیامبر اکرم ‌(ص) و ائمه اطهار(علیهم السلام) بتوانیم غبار تن را در زلال چشمه‌های پر برکت این ماه صیقل دهیم و از لابه لای لحظه‌های ناب دعا و سجاده‌های مان لذت میهمانی پروردگار را درک ‌نماییم.

 رمضان، ماه فرش شده  گام های شب قدر با اشک های شوق برای درک زیباترین لحظه ی حیات انسانی و زمانی برای شکرگزاری، کمک به نیازمندان و قرب الهی است. خداوند منان را شاکریم که یک بار دیگر توفیق و فرصت بندگی و عبادت در این ماه مبارک را در مدت میهمانی بر روی این کره خاکی به ما بخشید.

 باشد که در پرتو الطاف خداوند جهانیان، در لحظات مغفرت و مرحمت این ماه عزیز، کاری کنیم که خود و خدای خود را بهتر شناخته و بیش از پیش در راه ارایه خدمات صادقانه و بی منت به مخلوقات خداوند در ارتقای  رضایتمندی آنان قدم برداریم.

 این جانب فرا رسیدن ماه پرفیض صیام و ماه پاکی و روشنی ، ماه رحمت، برکت، غفران و  نیایش‌های عارفانه و بندگی خالصانه؛ رمضان المبارک را به همه ی مردم شریف استان خوزستان به ویژه همکاران عزیز و خداجوی خود در شرکت بزرگ لوله سازی اهواز  تبریک می گویم.

محمدرضا دانیاری

مدیرعامل و نایب رییس هیات مدیره

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید