امروز:
پنجشنبه - 13 ارديبهشت - 1403
ساعت :

قدردانی از حماسه آفرینی مردم خوزستان در انتخابات 

رییس سازمان بسیج رسانه استان با قدردانی از حماسه آفرینی خوزستانی ها خاطرنشان کرد: چهار راهبرد انتخاباتی مقام معظم رهبری از سوی مردم خوزستان عملیاتی شد.

به گزارش حبیب خبر،"سجاد بهمئی" بازگو کرد: انتخابات مهم ترین بن مایه سنجش مشارکت در حکمرانی متعالی است و ۱۱ اسفند نشان از پای کار بودن و وحدت کلمه ای بود که  در منطق اندیشه رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

او بیان کرد: انتخابات ۱۴۰۲ آزمون بزرگی بود که با طراحی چهار راهبرد اساسی مشارکت و امنیت و رقابت و سلامت توسط رهبر معظم انقلاب و در خنثی سازی حربه های رسانه ای دشمنان در مدت یک سال اخیر به عنوان مهم ترین رویداد و نقطه عطفی در انقلاب اسلامی محسوب می شد.

رییس سازمان بسیج رسانه خوزستان گفت: مردم عزیز و شریف خوزستان با پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری و حمایت از نظام و انقلاب به عنوان پشتوانه اصلی نظام و ولایت بار دیگر با آمادگی بیشینه و با تمام کمبودها و عملیات های روانی دشمن، توانستند برگ زرینی دیگری را در تاریخ استان رقم بزنند.

او ادامه داد: در خوزستان و در همه بخش های انتخابی اوج مشارکت و رقابت و سلامت و امنیت دیده شد و الحمدلله با این شور خوزستانی نمایندگان انقلابی و جوان انتخاب و راهی بهارستان شدند.

بهمئی افزود: در شرایط کنونی می طلبد نمایندگان منتخب از همین امروز برنامه های کلان خود را با هدف خدمت به ملت و در راه پیشبرد نظام و رفع موانع پیشرفت کشور طراحی کنند و برای عملیاتی کردن، تیم نخبگانی خود را تشکیل دهند.

او بیان کرد: خروجی انتخابات ۱۴۰۲ افراد باتجربه، جوان و توانمندی است که با تشکیل مجمع نمایندگان خوزستان می توانند مشکل های استان را از میان بردارند و اشتغال و ازدواج و معیشت را رونق دهند.

رییس سازمان بسیج رسانه خوزستان در پایان با شادباش به نمایندگان برگزیده، از حماسه آفرینی مردم خوزستان در همه بخش های انتخاباتی قدردانی کرد و این پیروزی را به رهبر معظم انقلاب و همه ملت شریف ایران شادباش گفت و از کوشش های رسانه های همگانی استان برای آگاهی و شور آفرینی پایدار در مشارکت بیشینه سپاسگزاری کرد.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید