امروز:
جمعه - 14 ارديبهشت - 1403
ساعت :

مدیرکل فرهنگ خوزستان مردم و تلاشگران هنر و رسانه را ستود

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: رسانه های استان پیش از انتخابات، هنگام و پس از آن جلوه های ارزشمندی را از مشارکت مردم به ثبت رساندند و با آگاهی درست و تبیین اهمیت حضور برای مردم در زمان انتخابات، فضایی آرام در استان و کشور رقم خورد.

به گزارش حبیب خبر، "مجید منادی"، در جمع خبرنگاران با قدردانی از حضور پرشور و شایسته مردم شریف خوزستان در انتخابات گفت: انتخابات گذرگاه بزرگی برای آینده بهتر و حرکت به سوی آرمان ها و آرزوهای یک ملت است، با وجود هجمه های دشمن علیه جمهوری اسلامی و مردم ولایتمدار برای مشارکت نکردن در انتخابات، اما مردم متفکر و ایران دوست بار دیگر با تفکر حماسه عظیمی را در پاسخ به دشمن رقم زدند.

او با اشاره به نقش اثرگذار مردم در انتخابات برای تعیین آینده کشور، حضور بی سابقه مردم پای صندوق های رأی زا در خوزستان تو دهنی به دشمن دانست و افزود: منتخبان مجلس با تمام قدرت در خدمت مردم باشند؛ زیرا این مردم بار دیگر در دل مشکلات با تشخیص درست خود و عمل به بیانات گهربار رهبر معظم انقلاب توانستند حماسه ارزشمندی را رقم بزنند. 

منادی ابراز کرد: به گفته مقام معظم رهبری '' ما در مسیر قله هستیم'' و لازم است مردم در این زمان به کمک نظام و انقلاب بیایند که این کمک بزرگ چیزی جز حضور پرشور در انتخابات نیست.

او با قدردانی از حضور پررنگ و نمایش جلوه هایی ویژه از مشارکت مردم در انتخابات از سوی اصحاب رسانه استان گفت: اصحاب رسانه خوزستان پیش از انتخابات، هنگام و پس از آن جلوه های ارزشمندی را از مشارکت مردم به ثبت رساندند و با آگاهی درست و تبیین اهمیت حضور برای مردم در زمان انتخابات، فضایی آرام در استان و کشور رقم خورد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان بازگو کرد: ٣٠٠ خبرنگار و عکاس در اهواز و شهرهای مختلف خوزستان از ساعات آغازین انتخابات در صحنه حضور داشتند و زمینه ساز برگزاری انتخاباتی پرشور شدند؛ امیدواریم اثرات مثبت آن را در آینده کشور مشاهده کنیم.

منادی در پایان گفت: حضور مردمان فرهنگ، هنر و رسانه در صحنه بسیار اثرگذار بود زیرا زمانی که مردم این میزان از مشارکت را مشاهده می کردند با خروش بیشتری به سوی محل های گرفتن رأی روانه می شدند.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید