امروز:
شنبه - 8 ارديبهشت - 1403
ساعت :

دغدغه های مدیران تیم های لیگ برتری شنیده شد

دغدغه های مدیران تیم های لیگ برتری که به دستور استاندار خوزستان در یک نشست فوتبالی برگزار شد- به گوش رسید.

به گزارش خبرنگار حبیب خبر، به دستور حسینی محراب استاندار خوزستان جلسه مهم فوتبالی با حضور عبدالله شهاوند معاون سیاسی اجتماعی استانداری، مریم مراد اسکندری مدیرکل امور بانوان استانداری، حمید بنی تمیم مدیرکل ورزش وجوانان خوزستان، امین داودی معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان خوزستان، مسعود رضاییان قایم مقام باشگاه صنعت نفت آبادان، شعبانی مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان و رکابی قایم مقام باشگاه استقلال خوزستان صبح امروز پنجشنبه هجدهم خرداد ماه ۱۴۰۲ تشکیل شد.

 در این جلسه ۹۸ دقیقه ای مدیران سه نماینده فوتبال خوزستان در لیگ برتر دغدغه های پیش رو از جمله سقف قراردادهای بازیکنان و مربیان داخلی و خارجی، مشکل های اجرایی و مالی تیم ها در طول فصل و رفع موانع زیر ساخت های ورزشگاه غدیر اهواز، ورزشگاه تختی آبادان را برای میزبانی ايده آل بیان کردند.

در ادامه معاون استاندار خوزستان پس از شنیدن دغدغه های بیان شده خطاب به حاضران در جلسه گفت: استاندار خوزستان به جد در امر توجه، نظارت و حمایت از ورزش همگاني و قهرمانی به ویژه فوتبال استان تاکید دارند و خواستار اجرای دقیق این فاکتورها در فضای ورزش و فوتبال خوزستان هستند.

 عبدالله شهاوند افزود: دغدغه های مطرح شده در این جلسه را تقدیم استاندار خواهم کرد و مطمینن خروجی و خبرهاي خوبی درمسیر شکوفايي واقعی فوتبال خوزستان  شنیده خواهد شد. فوتبال خوزستان در حقیقت یک ورزش مشترک همگاني و قهرمانی است وتوجه همه قشرهای مردمی از پیر و جوان را به خود جلب کرده است. این استقبال و علاقه مردمی را باید دید و برای سلامت آن نگاه‌ مديريتي وتدبیری داشت.

خبر از: سیدمهدی ابوس

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید