امروز:
جمعه - 10 فروردين - 1403
ساعت :

مديرعامل مناطق نفت‌خیز جنوب از توانمندي هاي

مديرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب گفت: در ارزيابي برنامه هاي ارایه شده توسط آقاي "فتح شهني" و نیز رصد توانمندي هاي وي در مسووليت هاي پيشین به اين جمع‌بندي رسيديم كه سرپرستي مجموعه را به ايشان محول کنیم.

به گزارش حبیب خبر، آیین معارفه سعيد فتح شهني به عنوان سرپرست جديد مديريت عمليات غير صنعتي شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب برگزار شد.

در این آیین- که رییس هیات مدیره، مديران و مشاوران ارشد شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، حضور داشتند- مديرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب با تقدير از عملكرد قابل ستايش غلام‌رضا کمالی مدير پيشين عمليات غير صنعتي، گفت: مديريت عمليات غير صنعتي جايگاه خاص و وي‍ژه اي براي سازمان داشته كه متاسفانه سال هاي متمادي مغفول مانده بود لذا در دوره حاضر تلاش مضاعفي انجام پذيرفت تا اين حلقه مفقوده مجددا احيا گشته و در مسير درست خود قرار گيرد

عليرضا دانشي افزود: به همين منظور در ارزيابي برنامه هاي ارایه شده توسط آقاي فتح شهني همچنين رصد توانمندي هاي وي در مسووليت هاي پيشین به اين جمع‌بندي رسيديم كه سرپرستي مجموعه را به ايشان محول نماييم؛ ليكن از ايشان انتظار مي رود با تلاش و همتي مضاعف مسير رو به ترقي كنوني را ادامه داده و با استراتژي و استحكام روزافزون چه بسا در ارتقا و بهبود فرآيندها نيز توفيق حاصل نمايد.

او وجه تمايز صنعت نفت نسبت به ديگر سازمان ها را همين خدمات مديريت عمليات غير صنعتي دانست و عنوان كرد: به رغم امكانات محدود، انتظارات از اين مجموعه بشدت بالاست؛ و بر اساس اهداف تعيين شده خود را موظف مي دانيم برای ايجاد انگيزه و صيانت از نيروي انساني كيفي با اهتمام ويژه خدمات خود را به كاركنان شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب افزايش دهيم و اين مهم مسئوليت سرپرست جديد را دوچندان مي کند.

* مديريت عمليات غير صنعتي پشتيبان خط مقدم توليد

در ادامه سرپرست جديد مديريت عمليات غير صنعتي، پس از سخناني در اهميت و جايگاه اين مديريت به عنوان پشتيبان خط مقدم توليد، ضمن تقدير از اعتماد صورت پذيرفته در سپردن مسووليت حاضر، از همه مديران و دست اندركاران مناطق نفتخيز خواست تا در به انجام رساندن اين مسووليت به بهترين نحو و طبق برنامه هاي مدون به او ياري رسانند.

سعيد فتح شهني گفت: چنانچه خدمات به صورت شايسته و در حد مطلوب ارایه شود يقينا آثار مثبت آن در افزايش توان و ايجاد انگيزه در تلاشگران خط مقدم توليد قابل مشاهده خواهد بود.

او افزود: در برنامه هاي خود استفاده از الگوها و روش هاي نوين را مد نظر قرار داده و هدف گذاري کرده ایم تا با خلاقيت و نوآوري و نیز استفاده از ظرفيت شركت هاي دانش بنيان شيوه ها و فرآيند خدمت رساني را اصلاح و ارتقا دهیم.

گفتنی است: سعيد فتح شهني از مسوولان با سابقه و مجرب مجموعه مديريت عمليات غير صنعتي و در گذشته عهده دار معاونت خدمات مهندسي و تعميرات اماكن و تاسيسات اين مجموعه بوده است.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید