امروز:
شنبه - 8 ارديبهشت - 1403
ساعت :

سردار مراد جاجتی: ۲۴۶۰ برنامه در خوزستان اجرا می شود 

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان از اجرای ۲۴۰۰ برنامه در خوزستان به مناسبت سوم و چهارم خرداد خبر داد.

به گزارش حبیب خبر، سردار "عبدالرضا مرادحاجتی" در نشست خبری سوم خرداد «سالروز آزادسازی خرمشهر قهرمان» و چهارم خرداد، «روز مقاومت مردم دزفول»- که با حضور خبرنگاران رسانه‌های همگانی برگزار شد- با تبریک این ایام ارزشی و مناسبت‌های ملی گفت: ما خرمشهر را از دست رژیم بعث عراق آزاد نکردیم بلکه این شهر را از زیر چکمه استکبار جهانی و ایادی‌اش نجات دادیم.

او افزود: شعار امسال «ما متحدیم» یک پیام بزرگ برای ملت عزیزمان و بلکه دنیا دارد و آن این است که بگوییم در مقابل این همه هجمه ناجوانمردانه از سوی دشمنان، دست از وحدت برنمی‌داریم تا بتوانیم همچون دوران دفاع مقدس بر دشمنان چیره شویم.

دبیر ستاد استانی سوم و چهارم خرداد خوزستان گفت: ۲۴۶۰ برنامه فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، عمرانی و هنری در سطح استان با مدیریت استاندار خوزستان و همه دستگاه‌های اجرایی و نیروهای مسلح برنامه ریزی کردیم که ان شاالله آن‌ها را با پشتکار و پیگیری همه مدیران تقدیم مردم پایتخت دفاع مقدس و دیگر هموطنان عزیز خواهیم کرد.

سردار مرادحاجتی یادآور شد: رژه نیروهای مسلح در اهواز و خرمشهر، گردهمایی بزرگ مردمی در سوم خرداد و چهارم خرداد، رونمایی از ۸۵ عنوان کتاب منتشر شده توسط اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان در سال گذشته از جمله برنامه‌های شاخص استان در این ایام هستند.

او متذکر شد: جشنواره اقوام و عشایر در دزفول و خرمشهر، رژه دریایی قایق‌ها و کشتی‌ها در سواحل خرمشهر، ویژه برنامه‌ها و مسابقات ورزشی، رونمایی از اسناد ناب ارتش با حضور سرلشکر موسوی، فرمانده ارتش جمهوری اسلامی ایران در دزفول و صدها برنامه و تجمع فرهنگی و هنری با رویکرد مردمی به ویژه نسل جوان از دیگر برنامه‌های سالروز سوم خرداد و چهارم خرداد در استان هستند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان گفت: همه این برنامه در همه سطوح فقط از این روی اهمیت دارند که بتوانیم حماسه بزرگ فتح خرمشهر و مقاومت پایدار مردم دزفول را به خوبی به این نسل انتقال دهیم.

در پایان این نشست از خبرنگاران حاضر در جلسه به عنوان فعالان رسانه‌ای حوزه دفاع مقدس خوزستان قدردانی شد.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید