امروز:
يكشنبه - 16 ارديبهشت - 1403
ساعت :

  پیکر روزنامه نگار محبوب خوزستانی به خاک سپرده شد

پیکر پاک اکبر لیموچی، بزرگ مرد مهربان و دوست داشتنی و مردمی دوشنبه ۲۵ اردیبهشت ماه، با حضور ۵۰ هزارتن از دوستاران و بستگانش و در میان با اشک و ناله و شیون، در گورستان ایذه به خاک سپرده شد.

به گزارش حبیب خبر از پایگاه خبری ققنوس میلاس، در این آیین سوزناک، خوانندگان بختیاری شروه خوانی و شاهنامه خوانی کردند و دوست دارانش به سر و سینه زدند.

نوید لیموچی برادر مرحوم و مدیر اجرایی روزنامه توسعه جنوب، در گفتمانی با گریه و آه و اشک،گفت: برادرم حاج اکبر عاشق مردم بود و آن ها را دوست داشت. همه فکرش این بود که ایذه آباد شود. جوانان ایذه ای بیکار نباشند. مردم ایذه گرفتاری نداشته باشند و این حضور بی شمار مردمی نشان می دهد که هم اکبر شما را دوست داشت و هم شما برادرم را دوست داشتید.

نوید لیموچی افزود: از شما بزرگواران که امروز عاشقانه و دوست دارانه برای خاک سپاری برادرم آمده اید، بسیار سپاس گذارم و امید دارم که بتوانم پاسخ گوی این همه محبت و بزرگواری تان باشم.

پیکر روزنامه نگار محبوب خوزستانی به خاک سپرده شد

گفتنی است : این جمعیت بزرگ و شمارش ناشدنی که شامل نوجوان و جوانان و میان سال و پیر و زن و مرد لر و عرب و کرد و ترک بود که از سراسر کشور و حتا از کشورهای حوزه خلیج فارس و اروپای شرقی آمده بودند، یادآور مردم داری، بخشندگی، مردانگی، وفاداری و غیرت به مردم و شهر ایذه، پیگیرمطالبات مردمی برای جاده سازی، حل بیکاری جوانان، کمک به نیازمندان و حضور پررنگ زنده یاد حاج اکبر لیموچی در آیین های شادی و سوگواری مردم و .، بود. مردمی که از فداکاری ها و اخلاص مرحوم می گفتند و اشک می ریختند.

مجری آیین خاکسپاری، آغفورشیری با سوز و دل از خصوصیات، شایستگی ها و توانمندی های زنده نام اکبرلیموچی را می گفت و مردم نیز، اشک می ریختند و سوگواری می کردند.

روحش شاد، نامش ماندگار و یادش برای همیشه در دل ها به یادگار باد.

پیکر روزنامه نگار محبوب خوزستانی به خاک سپرده شد

گفتنی است: اکبرلیموچی ساعت ۱۸ روز جمعه  ۲۲اردی بهشت در کافه ای در شهر ایذه به دست فردی ناشناس و مسلح کشته شد و هنوز از قاتل سرنخی پیدا نشده است.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید