امروز:
جمعه - 31 فروردين - 1403
ساعت :

 قطار گردشگری اهواز راه افتاد

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خوزستان گفت: همزمان با نوروز ۱۴۰۲، ششمین گشت قطار گردشگری اهواز توسط انجمن سفیران گردشگری خوزستان و با حمایت و همکاری اداره‌کل راه‌آهن جنوب و اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خوزستان ویژه اصحاب رسانه و فعالان گردشگری برگزار شد.

محمدحسین ارسطوزاده دهم فروردین‌ماه ۱۴۰۲ با بیان این‌که امسال نیز در نوروز با حمایت و همکاری اداره‌کل راه‌آهن جنوب و انجمن سفیران گردشگری خوزستان، موفق شدیم قطار گردشگری اهواز را به حرکت در بیاوریم افزود: این قطار اهوازگردی از سال ۹۸، منهای یکسال به دلیل شیوع کرونا، به طور متوسط سالی دوبار (در نوروز و هفته گردشگری) به حرکت درآمده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خوزستان ادامه داد: این حرکت به عنوان ششمین حرکت قطار گردشگری اهواز با هدف معرفی مسیر گردشگری ریلی در اهواز با دعوت از فعالان گردشگری و خبرنگاران و عکاسان استان برگزار شد و باتوجه به استقبال دو شرکت سرمایه‌گذار، قرار است به‌زودی جزو قطارهای دائم با هدف گردشگری در طول هفته برنامه‌ریزی و بلیط استفاده از آن در سراسر استان به فروش برسد.

به گزارش اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خوزستان، او افزود: اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اهواز نیز در پیشبرد امور واگذاری قطار گردشگری به سرمایه‌گذار یاری‌رسان خواهد بود.

ارسطوزاده عنوان کرد: مبدع و مجری قطارهای گردشگری کشور، انجمن سفیران گردشگری خوزستان و ‌شرکت پارسیاد سامان از تهران هستند و اداره‌کل میراث‌فرهنگی خوزستان در تلاش است تا با جذب سرمایه‌گذار، حرکت قطار گردشگری اهواز را از حالت فصلی خارج و به حرکتی دایمی تبدیل کند تا شهروندان در همه ایام سال بتوانند از این قطار استفاده کنند.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید