امروز:
شنبه - 1 ارديبهشت - 1403
ساعت :

لزوم نظارت بر اردوهای راهیان نور در خوزستان

 معاون اجرایی مرکز بهداشت خوزستان و مدیر سلامت محیط و کار از پادگان شهید سردار متوسلیان دوکوهه و راهیان نور در استان بازدید کردند و بر لزوم نظارت بر امور بهداشتی اردوهای راهیان نور تاکید کردند.

 به گزارش حبیب خبر، دکتر مهرداد شریفی و هیات همراه ضمن بازدید از آشپزخانه مستقر در این پادگان، وضعیت بهداشتی آب مصرفی، و محل های اسکان  و حسینه های موجود در پادگان را بررسی کردند.

 معاون اجرایی مرکز بهداشت خوزستان در نشست با مسوولان سلامت و بهداشت کاروان های راهیان نور مستقر در این پادگان با اشاره به اهمیت نظارت بر اردوهای راهیان نور بر لزوم نظارت و بازرسی اتوبوس ها و نیز عرضه مواد غذایی سالم، دقت در حفظ ایمنی موادغذایی، بهداشت افراد مرتبط با تهیه و توزیع موادغذایی و استفاده از آب آشامیدنی سالم، و تلاش در رفع سریع نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت تاکید کرد.

 در این بازدید دکتر شریفی با تاکید بر انجام هماهنگی با سازمان های مربوط به منظور کنترل و نظارت بیشتر محل های اسکان و مراکز طبخ غذای زایران، خواستارکنترل و نظارت بهداشتی بیشتر مراکز و اماکن و سامانه آبرسانی مسیر حرکت کاروران ها از مبداء تا مقصد  توسط شهرستان های هدف در برنامه راهیان نور شد.

 گفتنی است: با هدف نظارت و کنترل بهداشتی آب و موادغذایی، وضعیت بهداشتی محل های اسکان و محل های تهیه و توزیع مواد غذایی اردوهای راهیان نور در استان، شریفی معاون اجرایی مرکز بهداشت استان، مهران معلم مدیر سلامت محیط و کار، کارشناس فرایند راهیان نور این معاونت و تیم مدیریتی مرکز بهداشت شهرستان اندیمشک از محل پادگان سردارشهید متوسلیان دردوکوهه واقع در شهرستان اندیمشک بازدید کردند.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید