امروز:
چهارشنبه - 5 ارديبهشت - 1403
ساعت :

طراحی و راه‌اندازی سامانه یكپارچه بیمه تكمیلی درمان و عمر كاركنان

براي نخستين بار در سطح وزارت نفت، سامانه يكپارچه اطلاعات بيمه تكميلي درمان و عمر كاركنان، با هدف تسهيل و تسريع فرآيندهاي مربوط به بيمه تكميلي كاركنان طراحي و راه‌اندازي شده و از طريق پورتال مناطق نفتخيز جنوب در اختيار كاركنان مربوط قرار گرفت.

به گزارش حبیب خبر، ریيس فناوري اطلاعات و ارتباطات شركت ملي مناطق نفتخيز جنوب، بااعلام خبر راه‌اندازي سامانه مذكور، گفت: با اجراي اين طرح، جمع آوري و مديريت اطلاعات كليه كاركنان شركت ملي مناطق نفتخيز جنوب و خانواده آنان، كه پيش از اين  به صورت دستي انجام مي‌شد، به صورت مكانيزه درآمده و سرعت و دقت انجام كار را به مراتب بهبود بخشيده و سبب افزايش سطح رضايتمندي كاركنان خواهد شد.

 عباس رضائي در ادامه ضمن تشكر از حمايت‌ها و رهنمودهاي مشاور محترم مدير عامل، مهندس صفرعلي رئيسي، اظهار کرد: كه با تلاش كارشناسان فناوري اطلاعات زيرساخت‌ها و منابع سخت‌افزاري و نرم‌افزاري لازم جهت استقرار اين سامانه هم اكنون مهيا شده است.

او همچنين از تلاش‌هاي كارشناس توسعه سامانه، آقاي عباس موسائي قصرالدشت و كارشناس بيمه تكميلي سركار خانم اعظم پيروند بوري نيز در زمينه راه‌اندازي سامانه قدرداني نمودند.

گفتنی است: در سال ۱۴۰۱ بيش از ۷۳ هزار نفر، شامل كاركنان و خانواده آن ها از خدمات بيمه تكميلي بهره مند شده اند.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید