امروز:
جمعه - 31 فروردين - 1403
ساعت :

سلامت مردم خط قرمز ما است

 معاون اجرایی مرکز بهداشت خوزستان تصریح کرد: سلامت مردم خط قرمز ما است؛ باید شجاعانه و بدون محافظه کاری از آن دفاع کنیم.

 به گزارش حبیب خبر، دکتر مهرداد شریفی در جلسه آمادگی برای استقبال از راهیان نور و میهمانان نوروزی- که با حضور روسای مراکز بهداشت شرق و غرب اهواز و مدیران و کارشناسان سلامت محیط وکار ستادی استان و شرق و غرب شهرستان اهواز تشکیل شدگفت: سلامت مردم خط قرمز ما است و باید شجاعانه و بدون محافظه کاری از آن دفاع کنیم.

 او اظهار کرد: کلیه شهرستان ها به ویژه شهرستان هایی که هدف گردشگری و بازدید میهمانان نوروزی و راهیان نور هستند، تمهیدات و آمادگی لازم را برای ایام تعطیلات نوروز داشته باشند.

 او افزود: حضور و نظارت مستقیم رییسان مراکز بهداشت در میدان و محدوده نقش موثری در شناسایی و رفع به موقع چالش ها دارد. توصیه می کنم رییسان مراکز بهداشت شخصاٌ بر وضعیت مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی حساس، به ویژه در ایام نوروز نظارت داشته باشند.

 معاون اجرایی مرکز بهداشت خوزستان با تاکید بر لزوم تامین خودرو و پشتیبانی نیروهای سلامت محیط و حرفه ای در برنامه بسیج سلامت نوروزی گفت: رییسان مراکز بهداشت باید بر اجرای صحیح کشیک ها و انجام بازرسی ها در ایام تعطیلات پیش رو نظارت کامل داشته و بر بازدید از اماکن میان راهی، جایگاه های سوخت، مجتمع های خدمات رفاهی، بیمارستان ها و مراکز درمانی و کمپ های مسافرین نوروزی اهتمام ویژه ای داشته باشند.

 دکتر شریفی هماهنگی میان بخشی با دستگاه های همکار را یکی از عوامل مهم در اجرای موفق تر برنامه بسیج نوروزی دانست و گفت: همکاری و هماهنگی با سازمان دامپزشکی، اداره صمت، اتاق اصناف، آبفا، اداره اماکن نیروی انتظامی و تعزیرات و سایر سازمان ها و دستگاه هایی که در حفظ سلامت مهمانان نوروزی می توانند نقش موثری داشته باشند از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند و باید اقدامات لازم برای به وجود آمدن این هماهنگی ها هرچه سریع تر صورت پذیرد.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید