امروز:
پنجشنبه - 6 ارديبهشت - 1403
ساعت :

کارکنان اخراجی شرکت پتروشیمی مسجدسلیمان امروز بیستم اسفند ماه ۱۴۰۱جلوی استانداری تجمع کردند.

به گزارش حبیب خبر، کارگران اخراج شده از استاندار و معاونان استانداری درخواست کردند به یاری و کمک آن ها بشتابند تا در آستانه عید نوروز شرمنده همسران و فرزندان شان نشوند.

حسینی، یکی از کارکنان اخراجی شرکت پتروشیمی مسجدسلیمان به خبرنگار ما گفت:

"شرکت ارژنگ ستبر تاراز در سال ۱۳۹۱ با هدف ارایه خدمات پشتیبانی و فنی به شرکت صنایع پتروشیمی مسجدسلیمان تاسیس شد و شروع به فعالیت کرد.

 با آعاز به کار پروژه ساخت مجتمع اوره و آمونیاک و گسترش دامنه فعالیت های شرکت اقدام به جذب نیروهای مورد نیاز خود برای پشتیبانی از پتروشیمی کرد و تا  امرداد ماه سال جاری که شرکت خدمات رسان اصلی بود به فعالیت خود ادامه داد.

در طول این سال ها با توجه به سوابق نیروهای جذب شده، این شرکت با هدف پیشگیری از اختلال در کارهای جاری و با هماهنگی مدیران پتروشیمی از جذب این نیروها در شرکت پتروشیمی مادر جلوگیری کرد.

با تغییرات مدیریتی در راس مدیران پتروشیمی تمامی زحمات نیروهای این شرکت نادیده گرفته شد و به رغم بومی بودن و وعده های داده شد در جذب این نیروها تا کنون اقدام عملی نشده است!"

گفتنی است: ۲۵ نفر نیروی بومی اخراجی به طور مفید و مستمر از ۲تا ۱۰ سال سابقه کاری دارند و بجز ۷ - ۸ نفر که دارای مدرک و عنوان شغلی بودند بقیه، نیروها خدماتی و کارگری هستند.

به راستی در دولت مردمی و انقلابی سیزدهم که شعارش حفظ و ایجاد اشتغال است چرا ۲۵ نیروی با سابقه آن هم از شرکت ثروتمند پتروشیمی مسجدسلیمان اخراج می شوند و کسی هم کک اش نمی گزد!؟

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید