امروز:
جمعه - 31 فروردين - 1403
ساعت :

لزوم پیگیری خدمت‌رسانی و تسهیل امور جاری جانبازان 

مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب در جشن میلاد حضرت ابوالفضل(ع) و روز جانباز بر لزوم پیگیری خدمت‌رسانی و تسهیل امور جاری جانبازان تاکید کرد.

به گزارش حبیب خبر، جشن بزرگداشت میلاد حضرت ابوالفضل(ع) و پاس‌داشت مقام جانباز هم‌زمان با اعیاد شعبانیه در مناطق نفت‌خیز جنوب برگزار شد.

 در این آیین- که به میزبانی امور ایثارگران شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب در سالن مجموعه امام رضا(ع) شهرک نفت و با حضور مدیر عملیات غیر صنعتی، مدیرمنابع انسانی، مدیر کل بنیاد جانبازان و ایثارگران خوزستان، جمعی از مسوولان و شمار قابل توجهی از خانواده ایثارگران صنعت نفت برگزار شد- مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب در سخنانی به پاسداشت مقام شامخ جانبازان و ایثارگران پرداخت و از جانبازان- که در عرصه های دشوار با جانفشانی در جبهه‌های ایثار و شهادت افتخارآمیزترین اوراق تاریخ این مرز و بوم را رقم زدند- قدردانی کرد.

علیرضا دانشی جامع ترین نشان منزلت جانباز را در تفسیر آیه ۱۷۲ سوره آل عمران که شان نزول آن به جنگ احد باز می‌گردد، تبیین کرد و حضار را به تعمق در این آیه شریفه فراخواند.

او با وام گرفتن از تعابیر مقام معظم رهبری در سال ۱۳۶۸ و در عظمت جایگاه جانبازان، گفت: این بزرگواران کسانی هستند که اعضایی از شهادت را در وجود خود به یادگار دارند.

دانشی در ادامه گفت: برای دولت سیزدهم این توفیق حاصل شده که با نگاه ویژه از هیچ گونه خدمتی در پاس‌داشتن جایگاه متعالی ایثارگران، جانبازان و آزادگان کوتاهی نخواهد کرد.

همچنین ضمن قدردانی از برنامه‌ریزی‌های خوبی که در حال شکل‌گیری است، از رییس امور ایثارگران شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب خواست که به طور جدی و مستمر و با تمام توان پیگیر خدمت‌رسانی و تسهیل امور جاری این عزیزان باشد.

او در پایان سخنان خود به میمنت این عید بزرگ، خبر خوش تصویب اجرایی شدن ماده ۱۰را به فرمان رییس جمهوری را داد.

در حاشیه این آیین از جانباز و آزاده سرافراز دوران دفاع مقدس آقای کوروش جعفربیگی و همسر فداکار ایشان قدردانی شد.

گفتنی است: این آیین شامل: اجرای سرود، نمایش و برنامه‌های مفرح و شاد، برگزاری مسابقه و تقدیم جوایز همچنین اجرای خواننده مطرح کشوری با اصالت بومی بود.

در ابتدای این آیین سجاد محمدی سرپرست امور ایثارگران شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب، به ارایه گزارشی از عملکرد و فعالیت های امور ایثارگران در خدمات رسانی به جانبازان پرداخت و گفت: جامعه چهل هزار نفری شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب این افتخار را دارد که دارای قریب به هفت هزار ایثارگر در اقشار گوناگون ایثارگری است و این شرکت علاوه بر سیصد شهید والامقام، یک هزار جانباز فداکار نیز به اسلام و انقلاب اسلامی تقدیم کرده است.

وی همچنین از همکاری مدیریت ها و ادارات امور مالی، عملیات غیر صنعتی، روابط عمومی، حراست در برگزاری این آیین تقدیر کرد.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید