امروز:
جمعه - 31 فروردين - 1403
ساعت :

تاکید مدیرعامل شركت ملی مناطق نفتخیز جنوب

مدیرعامل شركت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب بر ورود نخبگان سازمان در تدوین و بازنگری قوانین و نیز ارتقای پاداش کارکنان برای ایجاد انگیزش تأكیدکرد.

به گزارش حبیب خبر، علیرضا دانشی در حاشیه نشست پیش بینی بهره دهی چاه های نفت شرکت گچساران- که به صورت ویدیو کنفرانس در شهرهای اهواز و گچساران برگزار می شد- گفت: شرکت بهره برداری نفت و گاز  گچساران یکی از شرکت های مهم صنعت نفت است و بر همین اساس برای ما جایگاه ویژه ای دارد، لذا انتظار دارم جلسات مدیران هر بخش به صورت هم طراز، در شرکت نفت و گاز گچساران نیز برگزار شود.

او ادامه داد: انتظار ما این است مدیران ستادی و سازمان به فکر ایده های جدید و نوآوری باشند، از نگاه واپسگرا فاصله گرفته و افق های نوین مدیریتی را به عنوان گفتمان غالب تسری دهیم.

 دانشی تصریح کرد: طرح جمع آوری گازهای مشعل یکی از پروژه‌ های بزرگ وزارت نفت است که اقدامات خوبی در این زمینه صورت گرفته است و ضرورت دارد با تمام توان در به حداقل رساندن این گازها به اقدامات خود تداوم بخشیم.

او ضمن شکرگزاری بابت حل مشکل۳۸۰ نفر نیروی انسانی شرکت نفت گچساران، اظهار کرد: شرایط نبود توازن در پراکندگی نیرو باید مورد بازبینی قرار گیرد تا ازین پس شاهد تراکم نیرو در جایگاه کم اهمیت تر و کمبود آن در واحدهای عملیاتی نباشیم. همچنین ایجاد انگیزش در میان کارکنان باید ایجاد شود و در کنار شکل دهی نظام های آموزشی، پاداش کارکنان برای ایجاد انگیزش باید ارتقا یابد.

دانشی در پایان گفت: نخبگان سازمان باید در تدوین و بازنگری قوانین ورود کنند و با ایجاد کمیته های تخصصی در تنظیم مقررات ابتکار به خرج داده و به وزارت نفت انعکاس دهند.

او افزود: مبحث آموزش را باید به صورت مجدانه پیگیری نماییم که صرفا در این صورت دانش سازمان به لحاظ کیفی ارتقا خواهد یافت.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید