امروز:
پنجشنبه - 30 فروردين - 1403
ساعت :

 

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان بر اجرای طرح ‌های خدماتی و تکمیل پروژه ‌های عمرانی در مناطق کم برخوردار اهواز تاکید کرد.

 

به گزارش حبیب خبر، محمد خانچی درباره ارایه خدمات و رسیدگی به مناطق و محلات کم برخوردار اهواز اظهار کرد: یکی از مهم ترین اولویت کارها و فعالیت‌ های مهم دستگاه‌ ها، اجرای طرح ‌های خدماتی و تکمیل پروژه‌های عمرانی در این مناطق است.

 

او تاکید کرد: روند نهضت آسفالت در مناطق کم برخوردار اهواز باید ادامه داشته باشد. این مساله به حل بخشی از مشکلات مردم در این مناطق کمک خواهد کرد و از این رو باید دستگاه های اجرایی نسبت به این مساله اقدام کنند.

 

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان گفت: تکمیل پروژه های عمرانی در دست انجام در این مناطق می تواند به حل مشکلات مردم و همچنین توسعه این مناطق کمک کند و این موضوع باید از اولویت فعالیت‌های دستگاه ‌ها باشد.

 

خانچی با تأکید بر لزوم توجه و رسیدگی بهتر و بیشتر به مناطق و محلات کم برخوردار شهر اهواز عنوان کرد: برای برطرف کردن کاستی‌ها، مشکلات این مناطق و رسیدگی به مطالبات به ‌حق شهروندان باید از سوی دستگاه‌ های خدمات رسان تلاش مضاعفی انجام شود.

 

وی درباره ارایه خدمات در مناطق کم برخوردار اهواز خاطرنشان کرد: با تلاشی که باید از سوی دستگاه های اجرایی انجام شود امیدواریم سطح خدمات در این مناطق به دیگر مناطق اهواز برسد و شرایط نسبت به وضعیت فعلی بهبود پیدا کند.

منبع: ایسنا

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید