امروز:
شنبه - 1 ارديبهشت - 1403
ساعت :

مولوی: بهبود معیشت و احیای سرمایه اجتماعی اولویت اساسی دولت سیزدهم است

 

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی در تذکری به رییس جمهوری اظهار کرد: دولت در مسیر پدیده بلاتکلیفی قرار گرفته است؛ بلاتکلیفی در تدوین برنامه، تنظیم بودجه، تخصیص، معیشت مردم و سفره آنها، ثبات اقتصادی و مدیریت.

 

به گزارش حبیب خبر از ایسنا، سید محمد مولوی نماینده آبادان و نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در جلسه روز یکشنبه ۴ دی ۱۴۰۱ مجلس در تذکری شفاهی خطاب به رئیس جمهور گفت: شما گلایه‌مند بودید که دولت قبل گرفتار بی برنامگی بود اما اینک دولت در مسیر پدیده بلاتکلیفی قرار گرفته است؛ بلاتکلیفی در تدوین برنامه، تنظیم بودجه، تخصیص، معیشت مردم و سفره آنها، ثبات اقتصادی و مدیریت.

 

وی افزود: مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند سال‌هاست که بازنشسته شده است و ادامه خدمتش به هیچ عنوان وجاهت قانونی ندارد؛ نمی‌دانم دبیرخانه مناطق آزاد و وزیر امور اقتصاد و دارایی چرا به ادامه فعالیت وی اصرار دارند چرا که یک روز فعالیت او نیز تخلف است؛ این بلاتکلیفی بابت چیست؟

 

این نماینده مجلس شورای اسلامی در پایان اظهار کرد: از رئیس جمهوری انتظار داریم در شرایطی که آبادان و خرمشهر در حال نابودی هستند، به رفع این بلاتکلیفی بپردازد.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید