امروز:
دوشنبه - 17 ارديبهشت - 1403
ساعت :

 
 

 مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب از اختصاص ۴ درصد اعتبار پروژه‌های مناطق به مسوولیت‌‌های اجتماعی خبر داد

به گزارش حبیب خبر از روابط عمومی مناطق نفت خیز جنوب، علیرضا دانشی در نشست با مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان ضمن تشریح اقدامات و فعالیت های این شرکت در حوزه محیط زیست و با اشاره به پروژه های مرتبط با جمع آوری گازهای همراه نفت اظهار امیدواری کرد: با راه اندازی آن ها گازسوزی به حداقل ممکن برسد.

او گفت: در حوزه محیط زیست عزم و اراده جدی داریم که متناسب با امکانات و تجهیزات اقدام خواهیم کرد. در حوزه مسوولیت های اجتماعی نیز اقداماتی صورت گرفته است که از جمله آن درختکاری و توسعه فضای سبز است که در این رباره توسعه قلمستان با کاشت «یک میلیون» قلمه و همکاری ۵ شرکت بهره برداری تابعه در دستور کار قرار دارد.

 دانشی افزود: همه پروژه ها مکلف شده اند میزان ۴ درصد اعتبارشان را صرف مسوولیت های اجتماعی کنند که رقم قابل ملاحظه و تاثیر گذاری است.

همچنین برنامه تامین آب از منابع مختلف برای کاهش فشار آب بر رودخانه کارون در دست اجراست که نیازمند همکاری دستگاه های اجرایی استان هستیم.

در ادامه محمدجواد اشرفی مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان نیز با اشاره به اقدامات و پروژه های زیست محیطی مناطق نفت خیز جنوب، درباره رفع چالش های زیست محیطی این شرکت اعلام آمادگی کرد.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید